Porto Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg hadde også satt stor pris på bokmål oppgavene. Hadde nynorsk i dag, så de oppgavene trenger jeg altså ikke. edit: sendte deg en PM Endret 6. april 2010 av Porto Lenke til kommentar
youwish Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har bokmål tentamen i morgen med samme tema som dere fikk til eksamen 2009. Kunne noen ha sendt meg besvarelsen? Dette ville jeg satt veldig stor pris på! :-) Lenke til kommentar
Porto Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har bokmål tentamen i morgen med samme tema jeg også. Sitter å gjør den ferdig nå, så skal jeg ta siste finpuss på skolen. Blir deilig å dra hjem ekstra tidlig! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har skrevet besvarelse på alle tentamenene jeg også Porto Lagrer du det på memory stick eller tar du med arket med teksten din og skriver av? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vi bruker våre egne pc-er, så jeg har det bare liggende på den. Hadde tentamen i dag da, så jeg fikset litt på teksten og ventet til klokken halv 11 før jeg gikk. Halve klassen min hadde allerede gått da, så tenkte jeg skulle gå da jeg også. Lenke til kommentar
hanjo Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som har de skjønnlitterære oppgavene? Sliter med nynorsk og har ingen intensjon av å lære det, så hadde vært fint med oppgavesettet.. Thanks in advance ^^ Jeg har de. gidder du å sende de til meg mailen er [email protected] tusen takk Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som har de skjønnlitterære oppgavene? Sliter med nynorsk og har ingen intensjon av å lære det, så hadde vært fint med oppgavesettet.. Thanks in advance ^^ Jeg har de. gidder du å sende de til meg mailen er [email protected] tusen takk Oppgavene ligger på udir sine hjemmesider, men husk at det er eksempeloppgaver og ikke nødvendigvis de oppgavene dere får... Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Må bare ha dette emnet på mine innlegg. Har tentamen om noen dager med samme tema Lenke til kommentar
krista1 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) er det noen som har oppgavene som var til nynorsk eksamen 2009? hadde satt veldig stor pris på litt hjelp vet at det er noen som har sagt at de ligger på hjemmesidene til UDIR, men der trenger man passord og brukernavn, så jeg kommer ikke inn... Endret 15. april 2010 av krista1 Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 er det noen som har oppgavene som var til nynorsk eksamen 2009? hadde satt veldig stor pris på litt hjelp vet at det er noen som har sagt at de ligger på hjemmesidene til UDIR, men der trenger man passord og brukernavn, så jeg kommer ikke inn... Brukernavnet og passordet kan du få av kontaktlæreren din Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som kunne være så snille å sende meg de saklitterære oppgavene? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ingen som har de sakprosa eller skjønnlitterære oppgavene dere får på tentamen, lærerne lager egne oppgaver selv. De fra utdanningsdirektoratet er bare eksempel oppgaver og var de oppgavene de som tok eksamen i norsk i fjor hadde. Hvorfor har folk vanskeligheter med å forstå det?? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Nå har det seg faktisk sånn at våre lærere lagde ikke oppgavene selv, men ga oss eksamen fra i fjor. Både i nynorsk, bokmål, matte og engelsk. Så det du sier er feil. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Oppgavene er hvertfall ment som forberedelse til tentamen, i følge udir, og skal ikke holdes hemmelige for elevene, så hvis læreren deres henter oppgavene derfra så gjør hun nok en stor, stor tabbe Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som har hatt sidemål enda? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som har hatt sidemål enda? yes Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja, både båkmål, nynorsk og engelsk. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg skal ha i engelsk i morgen, så lurer på om noen har oppgavene ? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg skal ha i engelsk i morgen, så lurer på om noen har oppgavene ? læreren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå