Stifi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lykke til alle sammen! For å være ærlig så tror jeg dette går rett vest. Skjønner ikke vitsen med nynorsk, er jo et helt ubrukelig språk. Eneste det gjør er å dra ned karakter snittet ditt.. Dine tilkortkommenheter gjør ikke nynorsk elendig eller ubrukelig. Lenke til kommentar
Aadish Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette må ha vært en av de beste tekstene jeg noensinne har skrevet. Fantastisk eksamensdag, bokstavelig talt. Lite søvn og sår hals gjør en kreativ, eller? Dere får ha en fortreffelig dag og glede dere over overstått skriftlig eksamen Lenke til kommentar
MyName1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hm, gruer meg sykt til vi får tilbake eksamen, eller i det minste karakteren.. Lenke til kommentar
Admin Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg ble mer og mer nervøs ettersom jeg leste oppgavene. Ingen av oppgavene passet til forberedelsen min, utenom oppgåve 6 Skrev ca 4 sider om en deppa gutt som foreldrene bestemte alt over, så kom 1. April, som han ikke visste om ;s Deretter ble han 'utnytta', i spøken, av alle vennene sine og trodde ingen likte han eller noe.. Avslutnigen var at han tok overdose, rett før alle vennene spratt frem og skreik "Aprilsnar!" På starten spurte jeg en av lærerene om man kunne bruke retrospektiv fortellerteknikk samtidig som in medias res, noe han ikke visste, og måtte hente en ny lærer.. Vi gutter er smarte Endret 11. mai 2009 av Teardown Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723894 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg ble mer og mer nervøs ettersom jeg leste oppgavene.Ingen av oppgavene passet til forberedelsen min, utenom oppgåve 6 Skrev ca 4 sider om en deppa gutt som foreldrene bestemte alt over, så kom 1. April, som han ikke visste om ;s Deretter ble han 'utnytta', i spøken, av alle vennene sine og trodde ingen likte han eller noe.. Avslutnigen var at han tok overdose, rett før alle vennene spratt frem og skreik "Aprilsnar!" På starten spurte jeg en av lærerene om man kunne bruke retrospektiv fortellerteknikk samtidig som in medias res, noe han ikke visste, og måtte hente en ny lærer.. Vi gutter er smarte Og hva var svaret? Kunne man bruke retrospektiv teknikk samtidig som in medias res? Gjorde faktisk det jeg og. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg ble mer og mer nervøs ettersom jeg leste oppgavene.Ingen av oppgavene passet til forberedelsen min, utenom oppgåve 6 Samme føte jeg, blei oppgave 6 på meg og. Gikk fantastisk. Blei så utrolig fornøyd med slutten! Bare så synd at jeg aldri får se den stilen igjen. Jeg har virkelig lyst til å ta med en kopi hjem, men fikk klar beskjed om at det ikke var lov. Hva sier lærerne/sensorene deres om det? Er det noen sjanse for at jeg kan få se den igjen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg tok med hjem på minnepennen min, null stress. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723894 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg ble mer og mer nervøs ettersom jeg leste oppgavene.Ingen av oppgavene passet til forberedelsen min, utenom oppgåve 6 Samme føte jeg, blei oppgave 6 på meg og. Gikk fantastisk. Blei så utrolig fornøyd med slutten! Bare så synd at jeg aldri får se den stilen igjen. Jeg har virkelig lyst til å ta med en kopi hjem, men fikk klar beskjed om at det ikke var lov. Hva sier lærerne/sensorene deres om det? Er det noen sjanse for at jeg kan få se den igjen? Etter eksamen, altså 5 timer etter utlevert oppgaver, kan ALLE få så mange kopier av stilen så mulig. Skolen har ikke rett til å slette stilen din. Endret 11. mai 2009 av Slettet+981723894 Lenke til kommentar
MVR Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Men hvor kan jeg finne den nå? Den er slettet fra alle pc-er, den eneste utgaven er den sensoren har. Er det bare å spørre han? Kopier han? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Men hvor kan jeg finne den nå? Den er slettet fra alle pc-er, den eneste utgaven er den sensoren har. Er det bare å spørre han? Kopier han? Det er vel ingen som vet hvem sensoren er? Uansett, du får ikke teksten tilbake. Kun karakteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723894 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Men hvor kan jeg finne den nå? Den er slettet fra alle pc-er, den eneste utgaven er den sensoren har. Er det bare å spørre han? Kopier han? Du får nok aldri vite hvem som blir sensoren din. Men er du heldig, så har ikke skolen sendt besvarelsene enda, så da kan du ta en kopi. Men VELDIG dårlig gjort av skolen å slette stilene.. Ser ingen grunn til å gjøre det heller.. Og det står heller ingen plass at skolene er pålagde til å gjøre dette.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ble oppgave 6 på meg også Litt mer enn 3 sider... rundt 1200 ord Nå er det bare å være glad etter vel overstått eksamen (så lenge det varer...) Endret 11. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Men hvor kan jeg finne den nå? Den er slettet fra alle pc-er, den eneste utgaven er den sensoren har. Er det bare å spørre han? Kopier han? Du får nok aldri vite hvem som blir sensoren din. Men er du heldig, så har ikke skolen sendt besvarelsene enda, så da kan du ta en kopi. Men VELDIG dårlig gjort av skolen å slette stilene.. Ser ingen grunn til å gjøre det heller.. Og det står heller ingen plass at skolene er pålagde til å gjøre dette.. Skolen skal ikke sende stilen, man leverer på nettet. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Stilen leveres rett til sensor fra pgrs.udir.no, de sidene der. Tok oppgave 3 jeg, kom ikke i gang før nærmere elleve. Bra nynorskteknisk føler jeg, men historien sugde balle som vanlig. Lenke til kommentar
HipSar Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Perfekt timing å få omgangssyken akkurat i dag. Jaja, jeg er heldig som ikke ble ordentlig syk før etter eksamen. Jeg skrev oppgave 5 og fikk litt over 4 sider. Rimelig fornøyd med innholdet, og grammatikken gikk også greit ettersom jeg skrev bokmål i dag. Lenke til kommentar
Aadish Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har dere andre fri hele uka, etter eksamen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vi har fri på onsdag og fredag Lenke til kommentar
MyName1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har dere andre fri hele uka, etter eksamen? ja, men er mange skoler som kun får fri to dager Lenke til kommentar
Aadish Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har dere andre fri hele uka, etter eksamen? ja, men er mange skoler som kun får fri to dager Arrgh det er så unfair!! >.< Er stuck på skolen med dumme filmer... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vi sendte ikke inn på nettet. Vi skrev ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå