Aadish Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da lager du en miks av vann og ingefær.Drikk fort som faen og stikk inn en skje med honning fort som fy! Repeat og føl deg bedre. Vet det høres sært ut, men det funker. Skal honningen i munnen, eller glasset? I munnen rett etter ingefæren er fortært. Helst pulverform vel å merke. ingefæren i pulverform altså. Hadde ikke ingefær.. Ble melk+honning.. Det hjalp, faktisk Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Lunken melk og honning skal gjøre susen. til en annen gang har du ingefær Spre ordet videre så man slipper dumme remedier på apotek Lenke til kommentar
MyName1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er alltid så vanskelig å sove før sånne store og viktige prøver.. Lenke til kommentar
Admin Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Da bør jeg nok prøve å få meg litt søvn ;D Ingen frokost, eller mat under eksamen + lite søvn og dårlig forberedelse er vel en fin sammensetning for å få en 6'er.. Håper det kommer en oppgave om å skrive om en som tar selvmord eller noe pga mobbing, da kan jeg bare kopiere mesteparten av en gammel tekst jeg skrev, på nynorsk ;D Uansett, lykke til i morgen ; ) ----------------------------------------------------------------------- Special, hvor er det du kjøper ingefærpulver ? Natta, snakkes sikkert i morgen ;D Endret 10. mai 2009 av Teardown Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Da går jeg og legger meg også ! Takk for all fantastisk hjelp herifra ! Natta folka <3 Endret 10. mai 2009 av Fjaerestrand Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skjønner ikke at tiendeklassinger stresser så mye for én eksamen. Lenke til kommentar
Sitroon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har tenkt til å skrive en novelle i retrospektiv teknikk. Novellen skal handle om ei jente som har blitt mobbet av vennene sine siden barneskolen. Tenker kanskje historien skal begynne med pangstart, der hvor leseren skal få inntrykk av at "mobbeofferet" henger seg, men det kommer senere frem at hun henger en av de som mobbet henne i oppveksten. Skal da se tilbake på barndommen hennes og etterhvert til hun planlegger mordet på en av mobberne. På slutten skal de andre "mobberne" sitte i begravelsen til venninnen og tenke at det var jo bare for moro skyld... Hva tror dere? Skjønner ikke at tiendeklassinger stresser så mye for én eksamen. Jaja, det er verdt det! .. :-D Lenke til kommentar
PaRaNo1D Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Stikk no, ej. Ønsk mej lykke te Lenke til kommentar
MVR Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lykke til! Jeg er litt nervøs. Alt kommer ann på oppgavene nå. Jeg trenger noen til å ønske meg lykke til, så plis gjør det Lenke til kommentar
Sitroon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lykke til!Jeg er litt nervøs. Alt kommer ann på oppgavene nå. Jeg trenger noen til å ønske meg lykke til, så plis gjør det Lykke til :-D Stikk no, ej.Ønsk mej lykke te Lykke til :-D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 -----------------------------------------------------------------------Special, hvor er det du kjøper ingefærpulver ? Natta, snakkes sikkert i morgen ;D Du finner det lett i små poser eller på glass i de fleste dagligvarebutikker. Spør betjeningen kan jo alltids være nyttig. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lykke til alle sammen! For å være ærlig så tror jeg dette går rett vest. Skjønner ikke vitsen med nynorsk, er jo et helt ubrukelig språk. Eneste det gjør er å dra ned karakter snittet ditt.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Lykke til alle sammen! For å være ærlig så tror jeg dette går rett vest. Skjønner ikke vitsen med nynorsk, er jo et helt ubrukelig språk. Eneste det gjør er å dra ned karakter snittet ditt.. Eg er ikkje einig. Bokmål er vanskeligare enn nynorsk, etter mi meining. Lukke til! Endret 11. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ble ferdig fem over ti, nesten 4 sider! Men er kanskje en del skrivefeil da men gikk bra for min del iallefall! (ja jeg jobber fort, og skriver fort ) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg dro halv 11 Rekordtidlig! Lenke til kommentar
KBSSKB Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg dro halv 11 Rekordtidlig! Eg og, enkelt med sjønliterer tekst Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg dro i ellevetida. Oppgave.. 6 tror jeg. Skrev hvertfall en novelle om en spøk som fikk konsekvenser. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skrev 4 sider om oppgave 1, forbanna drit Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 4 sider på oppgave 6 ; ) Tror det er ganske mange som tok den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå