Aksjeleif Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva i helvette! Klassen vår får faen ikke en jævla fridag! Alle kom dog opp i det samme. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha. Min klasse kom opp i Engelsk og vi har hatt fri siden onsdag og skal først på skolen igjen en liten tur neste onsdag Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har fri på onsdag og fredag. Det er kun to vanlige skoledager igjen, men de kan jeg bare drite i nå som vi er ferdig med alt bortsett fra muntlig. Lenke til kommentar
kskvam Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ganske digg eksamen egentlig, satt med colaen og koste meg med kabal. 4 sider om Otto Jespersen på oppgave 6. Etter mye om og men fikk jeg stilen til å bli på 1337 ord ! HAHA, nice! Hvis læreren er flink med data og skjønner hva det betyr, kan ikke det bety annet en 1 karakter i pluss Lenke til kommentar
LfcFan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg skrev utrolig mye, 6 sider! men så klarte jeg og glemme ¨å ta med kilde! Lenke til kommentar
xcamilja Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som vet når vi får vite karakterene? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sikkert ikke før slutten av neste uke, tidligst. Vi satt i aulaen som er på skolen vår, med en hver tid 5 lærere eller noe. Ca. 50 elever. Siden lærerne alltid var med noen på dass, gjorde noe annet, hjalp noen osv, så kunne vi hviske litt, men ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Pappa, som er lærer, sa at man aldri får igjen selve eksamensbesvarelsen. Karakteren får man når man får standpunktkarakterne siste skoledag. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Hva het den geniale nynorsk-boka? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Han mente vel sikkert bare å lese en bok på nynorsk. Få inn flyten. Selv skal jeg ringe og ha en lengre samtale med gamle slektninger på vestlandet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det var en bok som var nevnt her, med bokmål -> nynorsk ordliste, synonymer osv. Tror den "Kva heiter det?" elns.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Det var en bok som var nevnt her, med bokmål -> nynorsk ordliste, synonymer osv. Tror den "Kva heiter det?" elns.. Spynorsk Mordliste Endret 9. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
MartinFredriksen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kan vi heller fokusere på regler og emne til nynorsk eksamen istedenfor å prate om "jeg fikk ikke fridag" osv osv .. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kan vi heller fokusere på regler og emne til nynorsk eksamen istedenfor å prate om "jeg fikk ikke fridag" osv osv .. eller å svare på hva dere tror oppgava blir Lenke til kommentar
MartinFredriksen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Temae er jo "Skulle bare være morsom" Og det blir skjønnlitterær skriving på mandag så egentli er finnes det ingen fasit svar på en skjønnlitterær oppgave så eneste man trenger er en go bunke me regler og go fantasi Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Temae er jo "Skulle bare være morsom"Og det blir skjønnlitterær skriving på mandag så egentli er finnes det ingen fasit svar på en skjønnlitterær oppgave så eneste man trenger er en go bunke me regler og go fantasi er jo lov til å si ideene dine og hva du har tenkt å skrive om. Hadde vert moro å få vite andres tanker Lenke til kommentar
MartinFredriksen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Temae er jo "Skulle bare være morsom"Og det blir skjønnlitterær skriving på mandag så egentli er finnes det ingen fasit svar på en skjønnlitterær oppgave så eneste man trenger er en go bunke me regler og go fantasi er jo lov til å si ideene dine og hva du har tenkt å skrive om. Hadde vert moro å få vite andres tanker Vet ikke hva jeg ska skrive, eneste jeg fokuserer på nå er å skaffe mest mulig regler å pugge de, å lese en nynorsk bok. Tankan og ideene kommer når jeg får oppgaven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723894 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som har lyst å laste opp stilene sine? Morsomt å se hvordan andre løser oppgavene. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er ikke like morsomt når det gir utslag på plagiatkontrollen. Da må man sende stilene privat i så fall, så de ikke ligger ute for alle på nettet. Lenke til kommentar
dimitrij2008 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ok her er hva jeg svarte på Bokmål Greie. OPG 1. tror det blir 4 elr no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå