polizei Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 En ting jeg lurer; Er det samme oppgavene vi får om på sidemål?En kompis som påstår det, at det er samme oppgavene bare på skjønnlitterært siden vi ikke fekk noe forberedelses informasjon. Kan dette stemme_? tviler jeg på.. var helt forskjellige oppgaver på eksempeloppgaven vi hadde tidligere.. så det er nok det på eksamen også : -) Men hvorfor har vi da ikke fått vite hva temaet blir på mandag? Jeg skrev oppgave 6, og var ferdig rundt 13.00 eller litt før. Vi fikk ikke lov til å bruke minnepinne Det var ni vakter da vi startet Hah! Vi hadde bare 1-3 vakter om gangen =P Var en ca.5 minutters tid uten noen vakter og xD Men vi var bare 15 stykker inn på det rommet da^^ Det er jo samme tema " skulle bare være morsom", bare at det er skjønnlitterære oppgaver innenfor dette temaet.. :-) Lenke til kommentar
Sitroon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 yeey. endelig ferdig :-D skrev seks sider på oppgave 4. fler som hadde den? hva skrev dere om isåfall? :-) Wow! Skrev du så mye?? Jeg skrev tre sider der jeg, hadde skikkelig skrivesperre de to første timene, men det gikk virkelig unna de to neste! Ble ferdig ca klokka 13.00. en stund det gikk sykt bra.. bare skrev og skrev liksom xD hva skrev du om ? :-) skrev om litt forskjellig egentlig.. men mest om å bli ledd av og le med noen, skrev også en del om mobbing som kan være en konsekvens av å le av noen.. du da? :-D Lenke til kommentar
zp Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ble ferdig akkurat når tiden gikk ut. Valgte oppgave 6, skrev ca 7 1/2 side Lenke til kommentar
polizei Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 yeey. endelig ferdig :-D skrev seks sider på oppgave 4. fler som hadde den? hva skrev dere om isåfall? :-) Wow! Skrev du så mye?? Jeg skrev tre sider der jeg, hadde skikkelig skrivesperre de to første timene, men det gikk virkelig unna de to neste! Ble ferdig ca klokka 13.00. en stund det gikk sykt bra.. bare skrev og skrev liksom xD hva skrev du om ? :-) skrev om litt forskjellig egentlig.. men mest om å bli ledd av og le med noen, skrev også en del om mobbing som kan være en konsekvens av å le av noen.. du da? :-D jeg skrev mest om mobbing jeg..hvordan det er og hvorfor mobbing oppstår osv ; ) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ble ferdig akkurat når tiden gikk ut.Valgte oppgave 6, skrev ca 7 1/2 side Læreren vår mener det er unødvendig å skrive så langt, jeg skrev litt over 2 sider, ettersom det var det de anbefalte Lenke til kommentar
Daufisk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 yeey. endelig ferdig :-D skrev seks sider på oppgave 4. fler som hadde den? hva skrev dere om isåfall? :-) Jeg skreiv oppgave 4... skreiv om livet mitt at du er i den situasjonen oppgaven beskrev ? Jeg skrev det oppgaven handla om, men kunne likså vel vært livet mitt.. Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skulle egentlig ta oppgave 6, men så hadde jeg glemt forbredelsesarkene hjemme :!: Oppgave 1, 3 1/2 side : D Lenke til kommentar
danii2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Husket å oppgi kilder, men hadde dårlig tid å glemte selvfølgelig nedlastingsdato... Noen som vet hvor mye i trekk jeg må regne med? Lenke til kommentar
Sitroon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Husket å oppgi kilder, men hadde dårlig tid å glemte selvfølgelig nedlastingsdato... Noen som vet hvor mye i trekk jeg må regne med? Det spørs helt på sensoren, men tror ikke det har noe særlig å si.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723894 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Legger ved dagens besvarelse Som sagt, glemte kildene. Endret 8. mai 2009 av Slettet+981723894 Lenke til kommentar
serosk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei! Syntes vi var gode å komme frem til rette oppgaver her i forkant. Jeg skrev 3 sider i tillegg til de to kildene mine. Ble ferdig halv 2, og synest det gikk middels. Hver gang jeg skriver over 4 sider får jeg beskjed om å skrive kortere. Gjennomsnittet i klassen vår var 2 sider, tror jeg. Forresten, så lagret jeg teksten min på minnepennen min:) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg valgte oppgave 1. Læreren vår anbefale minst 700-1000 ord, jeg skrev 752. Det meste jeg skrev var bare tull, det ble mer et essay enn en debattartikkel og jeg hadde ingen godt begrunnede argumenter. Jeg får stole på et stødt ordforråd og de formelle tingene. Jeg håper det går bedre på mandag. Min sterke side er litteratur og få feil i nynorsk. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vet ikke hvor smart det er å legge ved eksamen her, husk at det kjøres plagiatkontroll, og da er det ikke usannsynlig at det dere legger ut her gir utslag. Kjipt å få stryk fordi du legger den ut samme dag. Lenke til kommentar
serosk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Vet ikke hvor smart det er å legge ved eksamen her, husk at det kjøres plagiatkontroll, og da er det ikke usannsynlig at det dere legger ut her gir utslag. Kjipt å få stryk fordi du legger den ut samme dag. Derfor legger ikke jeg min ut her. Men hvis man sjekker dato og klokkeslett får når teksten er lagt ut, finner man ut at eksamen er ferdig da. Endret 8. mai 2009 av serosk Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Apropos nynorsken; jeg tipper en av oppgavene er 'skriv en historie om en spøk som gikk for langt' eller noe.. Lenke til kommentar
serosk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Apropos nynorsken; jeg tipper en av oppgavene er 'skriv en historie om en spøk som gikk for langt' eller noe.. Sjansen for det er nok stor. Lenke til kommentar
Biatch93 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 En ting jeg lurer; Er det samme oppgavene vi får om på sidemål?En kompis som påstår det, at det er samme oppgavene bare på skjønnlitterært siden vi ikke fekk noe forberedelses informasjon. Kan dette stemme_? hahah.. Det e ikkje samme oppgavene da!, da hadde jo det vært drit lett. Vi skal bruke det samme hefte på både saktekst og skjønn.. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Er ikke fornøyd Skreiv 2 sider + kilder, og skrev feil oppgave nummer. Så trur jeg får en god del trekk. Grunnen til at jeg skrev feil feil oppgavenummer var fordi første tenkte jeg å ta oppgave 1, og skrev det i toppteksten, men jeg byttet oppgave til oppgave 5, men da endre jeg aldri oppgavenummeret. Så det ble feil Lenke til kommentar
Daufisk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er ikke fornøyd Skreiv 2 sider + kilder, og skrev feil oppgave nummer. Så trur jeg får en god del trekk. Grunnen til at jeg skrev feil feil oppgavenummer var fordi første tenkte jeg å ta oppgave 1, og skrev det i toppteksten, men jeg byttet oppgave til oppgave 5, men da endre jeg aldri oppgavenummeret. Så det ble feil holdt på å gjøre samme tabbe... begynte først på oppgave 1, men så tok jeg heller 4, fr den var lettere... merket etter 1 time eller no at det stod oppgave 1 i toppteksten brukte dere OO eller MW? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vet ikke hvor smart det er å legge ved eksamen her, husk at det kjøres plagiatkontroll, og da er det ikke usannsynlig at det dere legger ut her gir utslag. Kjipt å få stryk fordi du legger den ut samme dag. Derfor legger ikke jeg min ut her. Men hvis man sjekker dato og klokkeslett får når teksten er lagt ut, finner man ut at eksamen er ferdig da. Neida, men så det var en noen som gjorde det. Det er ikke sikkert at sensor sjekker når filen blir lagt ut, ville egentlig tvilt på det. Det går så klart an å klage om man får 100% på kontrollen, men det er unødvendig og mye arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå