Gå til innhold

Spennende nyheter denne sommeren, UTEN touch?

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier lurer jeg på om noen har noen tips om spennende mobiler som kommer i løpet av noen måneder, men som har fysisk tastatur? Eneste jeg kan komme på som er omtalt særlig er SE W995, men akkurat SE er ganske uaktuelt.

Så, har jeg oversett mange nyheter eller er det nesten bare touchtelefoner som blir lansert denne sommeren som er verdt å ta en titt på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia E55

Nokia 6700 Classic (!)

Samsung Ultra B

Samsung Ultra S

-

Og siden du nevner fysisk tastatur slenger jeg med noen med både touch og tastatur

Nokia N97

Samsung UltraTouch

LG Crystal

Se der ja! Et par jeg hadde oversett/glemt. Jeg er meget skeptisk til E55 sitt tastatur, men er det årleit blir det muligens den.

Lenke til kommentar

Hvorfor skeptisk?

Det er som på vanlige mobiler, bare med 2 bokstaver per tast istedet for 3. Dette kombineres med ordbok som funker som på mobiler ellers.

Virker strålende, spør du meg! :)

Forresten kommer det en oppfølger til E51, som skal være en variant av E55 med vanlig tastatur, men denne er ikke presentert enda og kommer nok først til høsten.

Lenke til kommentar
Hvorfor skeptisk?

Det er som på vanlige mobiler, bare med 2 bokstaver per tast istedet for 3. Dette kombineres med ordbok som funker som på mobiler ellers.

Virker strålende, spør du meg! :)

Forresten kommer det en oppfølger til E51, som skal være en variant av E55 med vanlig tastatur, men denne er ikke presentert enda og kommer nok først til høsten.

Skeptisk fordi jeg synes E71 sitt vanlig qwerty fungerer meget godt, lurer derfor på om det blir for uvant. Men det er sikkert bare en tilvenning, den ser jo veldig årleit ut ellers. Den ligger nok iallefall et par måneder frem i tid, får smøre meg med tålmodighet da og håpe jeg ikke kjøper en E71 i mellomtida.

Lenke til kommentar
Når man snakker om sola....

E52 ble visst presentert nå nettopp

pic_1938.jpg

Se der ja! Da er det nok bare å prøve å vente en stund å sjekke ut det nye som kommer. ;)

Endret av ferrek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...