Lapette Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan jo være hun skippa Ppillene og? Uansett! Grættis! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gratlerer. Ikke noe problem å bli gravid selv om jenta går på p-piller, det er sånn vi fikk eldstemann. Stakkars "eldstemann" hvis han leser her nå, sier bare jeg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kvifor det? Er mange barn som ikkje er planlagt, spesielt i dagens samfunn. Foreldra er like glad i dei uansett. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tviler sterkt på at jeg er planlagt, bryr meg ikke stort egentlig. Jeg sitter nå oppe på natta uansett, planlagt eller ikke. Gratulerer til trådstarter forresten, gled dere. Har en sønn på 14mnd'er selv, det er verdt strevet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg er heller ikke planlagt (tviler på at to 17-åringer planlegger unge ), men foreldrene mine er jo like glad i meg likevel. Så tviler på at det blir et problem for ungen til trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå