moskito Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Jeg er ikke så veldig erfaren innen os så jeg lurte på hvordan jeg får .iso fila over på cd. Noen sa også at man kunne ha den på en minne penn eller er dette feil? Jeg har en DVD+R CD hjemme vill denne fungere? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja vil fungere med en tom dvd. bare husk å brenn filen som iso image. ikke bare dra filen rett over til platen og brenn, da vil det ikke fungere Lenke til kommentar
moskito Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Ja vil fungere med en tom dvd. bare husk å brenn filen som iso image. ikke bare dra filen rett over til platen og brenn, da vil det ikke fungere OK takk, Men vil det fungere om jeg bruker ISO burner? Må jeg gjøre noe ekstra da? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skal funke og bruke isoburner ja. det meste skal gå av seg selv Lenke til kommentar
moskito Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Skal funke og bruke isoburner ja. det meste skal gå av seg selv Tusen takk for svar Lenke til kommentar
moskito Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Skal funke og bruke isoburner ja. det meste skal gå av seg selv Tusen takk for svar Men 1 ting... går det ann å bare legge iso fila på en minne penn og boote maskinen fra minnepenna? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Tenk på en iso fil som en slags zip fil. Hvis du bare drar over iso fila vil den bare fremstå som en stor fil uten spesiell verdi. Ved å bruke programmer som ImgBurn eller Iso Burner pakkes iso filen ut, og innholdet brennes på DVD/CD. Altså vil det ikke fungere å legge iso-filen direkte på en minnepenn. Hvis du vil installere Windows 7 fra usb-stikka, følg denne guiden, referrert til i en annen tråd på dette forumet: http://www.elmajdal.net/Win7/Installing_Wi..._USB_Stick.aspx Endret 6. mai 2009 av AndyG Lenke til kommentar
moskito Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Tenk på en iso fil som en slags zip fil. Hvis du bare drar over iso fila vil den bare fremstå som en stor fil uten spesiell verdi. Ved å bruke programmer som ImgBurn eller Iso Burner pakkes iso filen ut, og innholdet brennes på DVD/CD. Altså vil det ikke fungere å legge iso-filen direkte på en minnepenn. Hvis du vil installere Windows 7 fra usb-stikka, følg denne guiden, referrert til i en annen tråd på dette forumet: http://www.elmajdal.net/Win7/Installing_Wi..._USB_Stick.aspx fikk hjelp av en i klassen så han skal brenne dety over på cd for meg. fant ut at jeg ikke hadde dvd brenner haha..... Endret 6. mai 2009 av moskito Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Morsomt Husk det til neste gang du vil brenne noe Lenke til kommentar
123Lars Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg brukte bare Gburner og brente det ut Og det fungerte Morsomt Husk det til neste gang du vil brenne noe Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har et annet problem i win7 med ISO filer. Prøver å kopiere dem over til USB minnepinne, men win7 prøver da å pakke dem opp. Da blir det ikke plass på pinnen. Prøver jeg å kopiere som fil får jeg melding om skrivebeskyttelse. Er det noen innstillinger jeg har glemt ?? Tips mottas med takk. Arne M Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Installerte akkurat Win7 igår fra en minnepenn, fungerte som en drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå