KarmaZ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har lagt merke til at i både min og min fars datamaskin er det en irriterende suse lyd, spesielt når maskinen laster/jobber. På min er det gradvis blitt mer og mer. Men ikke sånn at jeg merker det, med mindre det er helt stille. Men min fars maskin er det så fæl lyd at jeg må ta lyden på lydløs, da hjelper det. Hva kan det komme av? Det er selve maskinen, ikke laderen, som i mitt tilfelle OGSÅ bråker! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Suselyd, som det skrives, kommer gjerne fra kjøleviften som styres av hvor varm maskinen er. Men du sier at det hjelper å dempe volumet også, det er altså ulyd i høyttalerene også? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Prøv å mute mikrofonen, den kan ta imot lydbølger som kommer ut av høytallerene og sende et ekko (ond sirkel som kan gi mange rare lyder) Ellers vet jeg bare om tre ting som pleier å lage lyd: Vifter, harddisk og cd'er. Men ingen av dem påvirkes av volumkontrollen Endret 6. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå