Flimzes Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har vært hekta i 15 år, og er bare 18, kan ikke tenke meg et liv uten, såå mye dødtid Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Er enig i at livet ikke er spesielt spennende utenfor datamaskinen, selv om det muligens burde ha vært det. Men det finnes jo en del plikter, samt bøker og filmer/tv-serier. EDIT: too much info Endret 6. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Da hadde jeg kjedet meg! Datamaskin = En trofast venn, som en skal ta vare på som sitt eget barn! Holde den uten sykdommer og slikt! Jeg hadde begynt å gråte hvis noen tok mine kjære PC-er. De er jo mine barn. Et er litt vrangt, men det funker. Må bare oppdra det riktig. Mitt kjære stasjonære barn er sprek og full av kunnskap, men blir vel voksen en dag... Da må jeg be han flytte. Eller påkoste han litt, slik at han kan bo her litt til. Jeg blir litt sur på min kjære noen ganger, når han oppfører seg dårlig. Men jeg er glad i mine kjære. JEG KLARER MEG IKKE UTEN. Hmm. Endret 6. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) når nette forsvinner får jeg abstinenser.. det sier litt.. edit: helt forbanna sant.. hadde ikke en dritt å finne på.. jeg gråt nesten.(ingen venner der jeg var) edit2: blir som å fjerne hjulet fra historien.. Endret 6. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Får satse på at vi ikke får en mega-solstorm som tar knekken på alt som ikke er beskyttet da... EDIT: "avmagnetiserer" var neppe rett ord. edit: helt forbanna sant.. hadde ikke en dritt å finne på.. jeg gråt nesten.(ingen venner der jeg var) Sånn er det sikkert mange som har det, blir nesten som å ta "the red pill". Men samfunnet og klimaet (jeg hater ski og snø) legger jo opp til det. Endret 6. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) jepp.. hva ellers skal vi gjøre når det regner og er surt ute? edit: internett er min vinterbolig.. Endret 6. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Kanskje danse sol-dansen i regnet Noen liker å fiske da, for da biter fisken best, har jeg hørt... Det er kanskje ikke uten grunn at (mange) nordmenn er hekta på teknologi-duppedinger også. EDIT: Satan for en deja vu. Dette har jeg skrevet før. :o Endret 6. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Om jeg hadde kvitta meg med pc, kanskje jeg hadde begynt å se alle filmene som jeg sitter på forumet å forteller at jeg skal se? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå