KarmaZ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Som de fleste menneskegrupper idag benytter er datamaskinen, til både jobb og hjemme/fritid. Etter vel å merke benytter vel folk store deler av dagen til datamaskinen, dette da i største grad yngre aldersgruppen. Se for deg, hvordan tror du din hverdag ville vært uten datamaskinen? Kanskje et relativt vrient spørsmål, men vi får forsøke! Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da blir det tomme dager du. Min eneste kontakt med omverdenen er via internett + de gangene jeg tusler ut av rommet for å spise. I r so lawnly, halp. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, sant nok! Jeg derimot tiltrekkes av datamaskinen de gangene når jeg ikke har annet å finne på. Men det er nå greit nok. Det er rart med det, via denne databoksen kan man finne så utrolig mye rart, og ikke minst, kan man kommunisere med folk fra andre siden av kloden. Ikke langt fra Norge til Kina når det gjelder via WEB'n. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da blir det tomme dager du.Min eneste kontakt med omverdenen er via internett + de gangene jeg tusler ut av rommet for å spise. I r so lawnly, halp. Du hadde vel kanskje vært oftere ut av rommet hadde du ikke hatt dataen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Men hva viss du ikke vet om datamaskinen da? Da trenger du den ikke, og du tenker ikke på den. Fordi du ikke vet om den. Men tror de fleste vet om en datamaskin rundt om i verden. Ikke alle land, men. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror jeg hadde hatt det en del bedre på flere områder. Kanskje jeg hadde vært mer med venner, mer ute i naturen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mener du livet uten at jeg eier en PC eller PCer ikke eksisterer i det hele tatt? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) AAAAAAAAARRRRRRRGGGGGHHH!!!!! Jeg hadde heller tatt livet av meg! Men hva viss du ikke vet om datamaskinen da? Da trenger du den ikke, og du tenker ikke på den. Fordi du ikke vet om den. Men tror de fleste vet om en datamaskin rundt om i verden. Ikke alle land, men. Da er saken en annen. Endret 6. mai 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 uten pc?? off.. blir å nappe løken i senga i mørke hver kveld.. kjedeligt det også livet mitt ville gått i slow motion uten pc, pc'en gjør ting for meg slik at 10 ukers arbeid på 1950 tallet tar meg nå 2 dager Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde gått greit, sitter mye på datamaskinen though. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da hadde jeg kjedet meg! Datamaskin = En trofast venn, som en skal ta vare på som sitt eget barn! Holde den uten sykdommer og slikt! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde blitt 70-tallet all over again, frem med joint og marihuana... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde vel gått greit for en dag. Men det sekundet jeg fikk satt meg foran en, hadde det blitt vanskelig å rive meg vekk Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde vel blitt som Jo Are sier, mye TV. Ellers hadde jeg jo gåt en helt annen yrkesvei, og fritiden generelt hadde vert veldig annarledes. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Trådstarter haz ruined my day. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du hadde vel kanskje vært oftere ut av rommet hadde du ikke hatt dataen? Nei. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde skata ti ganger mer og blitt pro, så det hadde vert possitivt.. Neida, det hadde sugd hart! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg var uten pc i to uker, aldri hatt det så jævlig. Prøvde å finne på andre ting, men er vanskelig å greie det når vi vet pc eksisterer. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Har holdt på med pc i 20 år nå (-1 år i Forsvaret (timestealers)), så for min del er det greit å komme seg litt vekk i blant Endret 6. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå