Gå til innhold

Se for deg livet uten datamaskinen...

KarmaZ

Anbefalte innlegg

Som de fleste menneskegrupper idag benytter er datamaskinen, til både jobb og hjemme/fritid. Etter vel å merke benytter vel folk store deler av dagen til datamaskinen, dette da i største grad yngre aldersgruppen.

Se for deg, hvordan tror du din hverdag ville vært uten datamaskinen? Kanskje et relativt vrient spørsmål, men vi får forsøke! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, sant nok! Jeg derimot tiltrekkes av datamaskinen de gangene når jeg ikke har annet å finne på. Men det er nå greit nok.

Det er rart med det, via denne databoksen kan man finne så utrolig mye rart, og ikke minst, kan man kommunisere med folk fra andre siden av kloden. Ikke langt fra Norge til Kina når det gjelder via WEB'n.

Lenke til kommentar
Da blir det tomme dager du.

Min eneste kontakt med omverdenen er via internett + de gangene jeg tusler ut av rommet for å spise.

I r so lawnly, halp. :(

Du hadde vel kanskje vært oftere ut av rommet hadde du ikke hatt dataen? :roll:

Lenke til kommentar

AAAAAAAAARRRRRRRGGGGGHHH!!!!!

Jeg hadde heller tatt livet av meg!

Men hva viss du ikke vet om datamaskinen da? Da trenger du den ikke, og du tenker ikke på den. Fordi du ikke vet om den. Men tror de fleste vet om en datamaskin rundt om i verden. Ikke alle land, men.

Da er saken en annen. :)

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

uten pc?? off.. blir å nappe løken i senga i mørke hver kveld.. kjedeligt det også :p

livet mitt ville gått i slow motion uten pc, pc'en gjør ting for meg slik at 10 ukers arbeid på 1950 tallet tar meg nå 2 dager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...