Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fetish for jeans

Gjest Guest_jeansgutt20_*

Anbefalte innlegg

1.Syns dere dette er sært eller rart og 2. hva ville dere sagt eller gjort om dere møtte en gutt som ville gnis og masseres til orgasme i sine åletrange jeans?

1. Ja, det er sært og rart og stygt, men om du liker det, why the hell not? :dremel:2. Tuller du med meg? Fortsett å respektere intimgrensene til folk du. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tightsmannen er den kuleste fyren i kr.sand! Han er en fet fyr også på byen, hehehe!

Gjett om han får mange freebees på byen, sponset fyll hele tiden :D

Lenge siden jeg har sett ham. Må vel gå og "sause" på senteret oftere.

Nja han henger ikke så mye på senteret. Han er mer inne på ernst og Dr. Fjeld :p

Jobbet på Esso'n i byen fram til nyttår, han var innom ofte og kjøpte en pydde før han tok taxi'n hjem.

Arvid er ganske jordnær, snakka med han mange ganger i fyll og i edru tilstand!

Han er også nabo'n til en bekjent av meg, så blir en del snakk når vi ser han.

Lenke til kommentar
1.Syns dere dette er sært eller rart og 2. hva ville dere sagt eller gjort om dere møtte en gutt som ville gnis og masseres til orgasme i sine åletrange jeans?

1. Ja, det er sært og rart og stygt, men om du liker det, why the hell not? :dremel:2. Tuller du med meg? Fortsett å respektere intimgrensene til folk du. 

Det er lov å synes at det er stygt ja! Men dette er et fetish jeg har og har ingen interesse av å tulle med noen. Bare spør om andres meninger og om det er noen flere som har denne fetishen her!?

Lenke til kommentar

Til de som syns det må være en rocka stil å gå i trange jeans, til det må jeg si meg enig, er temmelig rocka tynn gutt. Syns ellers ikke trange jeans er så kult på kraftige gutter.

Til de som syns at dette er den støggeste og mest gay tråden de har sett osv. Alle har vi vel vår greie og alle må kunne si sin mening. Kunne fortelle om sine ting og opplevelser! For de som ikke orker å lese i denne,

kan jo bare la være å lese denne tråden. Jeg er ikke homo, kanskje bi, men har ikke turt å fortelle om mitt fetish til dama. Og derfor har jeg fått hjelp til orgasmer av min kamerat.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_viking_*

Støtter deg, jeansgutt20!

Alle har vi våre fetisher og det å like trange jeans, enten det gjelder på seg selv eller på andre, er i mine øyne en veldig snill, mild og forståelig fetish. Syns det er så mange som lager støy, eller som ikke har peiling på slike tråder her. Å vise litt antydning til formen på kroppen din, er det vel ikke noe galt i? Jaja, så lenge du har noe å vise fram da! De største motstanderne blant guttene her er vel dem som har litt fete hengemager og en litt for pløsete rumpe? Skulle ikke forbause meg.

Men... trange jeans er på vei inn i motebildet igjen kan jeg trøste deg med! I år skal det sitte godt rundt rumpa på guttene. Vel, kanskje det ikke har kommet hit i landet enda, men det kommer nok straks skal du se. Uansett er det langt bedre enn de sidrumpa buksene som er på mote nå. Sett fra kvinnens standpunkt kan hun jo ikke se i heletatt hvordan "stussen" på mannen er! :) Og jenter KIKKer på rumpa til gutten/mannen!! Så la henne få best mulig innsyn!

Trange jeans kan være pent både på gutter og jenter, så lenge du har kropp til det, sier nå jeg bare. Og om du har kropp til det må du bedømme selv. Har du for eksempel en god jentevenn kan du jo spørre henne. Men smaken er som baken. Noen jenter liker nye stiler, utfordrende stiler, avslørende stiler, mens andre vil helst se gutter i klær som ligner uformelige lakener. Litt rart, akkurat det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Visst jeg skal gå med trange jeans så hadde jeg nesten død !

Jeg klarer ikke og gå i vanelige jeans :p

Bruker til vanlig store joggebusker eller noe som er ganske løst ;)

Lenke til kommentar

Slim fit er kjempekult. Det er myyyye stiligere enn vanlig dongeri som ikke har noen form..

Og å kalle noen for gay og bøg bare pga klær er latterlig! Det er en legning, ikke en væremåte!!!

Syns det er spennende (om det er sant da) at trådstarter liker dette. Men han bør ikke bedra kjæresten sin.

Lenke til kommentar

Bra noen har positive meninger her, også da:)

Er helt enig, gutter i trange jeans må ha kropp til det, er selv lang og tynn og får en helt slim kroppsfasong i åletrange jeans. Syns dette er hot på gutter og får endel blikk fra folk, både gutter og jenter:) Jeg tok mot til meg å purte faktisk et par gode venninner i helga! Faktisk så syns de begge to, at jeg var drithot i så trange jeans. Jeg fikk faktisk 4 par jeans av de, som passet helt perfekt til meg:), Tiger of Sweden, skogsbergmodellen i jentemodell, str 26. Det er en supertrang modell:)

Dumt å bedra kjæresten min ja, men føler det ikke sånn heller. Måtte bare betro meg til min bestekamerat, han har vært kjempesnill å hjulpet meg, slik at jeg kunne få orgasmer i mine åletrange jeans. Det har kun vært jeansene jeg tenner på da, ikke kameraten min og han har kunn gnikket meg utenpå jeansa mine til jeg har eksplodert helt sykt vilt.

Jeg har tenkt å fortelle om mitt fetish til dama mi, men sykt redd for å bli avvist som en syk gutt, som har slike lyster... Men skal ta mot til meg i natt:)

Lenke til kommentar
Greit gutter ser best ut tynne, men 26 fra ToS sine slimfit kolleksjon er jo latterlig småe!

Ja, ToS slimfeet er veldig smale, men jeg er en veldig smal gutt som vil ha jeansa til å sitte helt stramt på meg, og da må jeg ha så småe jeans for å de skal sitte stramt nok på meg:)

Lenke til kommentar
Gjest thjhfjfgj

Kan ikke fordra trange bukser, sikkelig ubehagelig.

Husker når jeg var 7-9 år. I svømmehalen så lekte vi på noen sånne flyteplater som vi sloss om å komme oppå. Når jeg hang på kanten i en viss stiling og prøvde og kjempe meg opp så kilte det i tissen. Husker jeg bevist prøvde og komme i en slik stilling så ofte såom mulig.

Lurer på om jeg fortsat kan få den kilingen nå idag. Litt vannskelig og teste, må i såfal få et eget svømmebaseng nesten. Litt teit og leke med sånn som voksen, og enda teitere å ligge og jokke på en slik i et offentlig svømmebaseng.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest gutt 20
Hei!

tror jeg har et fetish for trange jeans? Jeg er en gutt som liker å gå i åletrange jeans, kjøper nesten alltid helt smale jente jeans. Blir alltid kåt av å åle meg inn i trange jeans og det ender alltid med at jeg gnir å masserer meg selv til jeg får orgasme rett i jeansen:)

Syns dere dette er sært eller rart og hva ville dere sagt eller gjort om dere møtte en gutt som ville gnis og masseres til orgasme i sine åletrange jeans?

Ønsker seriøse svar fra både gutter og jenter!

Hei.

Jeg er gutt som liker å gå i trange jentejeans.Blir jo kåt av å kjenne at buksa strammer rundt lår og rumpe.Kjempeherlig.

Bruker det hver dag.Har også gnidd meg til orgasme men da med kondom under.

Synes ikke det er noe rart i det hele tatt.Trange jeans er sexy.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...