Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg synes synd på de som kjøper de åltrange jeansene du prøver i butikken, men ender opp med å ikke kjøpe, etter deg... haha. Han er innom carlings 6 ganger i uka De har ett bilde av han i butikken, med underteksten: ikke la denne presonen prøve slim fit! Endret 6. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, litt av en klesvask du må ha En bukse om dagen, eller har du en fast runkebukse? Ja, jeg spruter mye hver gang også, så det blir masse søl å klin i jeansa mine:) Blir mye vasking av jeans, men det hender jeg får en 4-5 orgasmer i samme jeansen, da blir alt kliss vått, men da må den nok vaskes gitt.... hehe. Har over 50 par jeans, så har alltid rene jeans å ha på meg da:) Vært digg å vite om det er flere som har denne fetishen for åletrange jeans, eller som syns dette virker litt spennende! Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg synes synd på de som kjøper de åltrange jeansene du prøver i butikken, men ender opp med å ikke kjøpe, etter deg... Ingen fare det, blir jo som andre som prøver trange jeans i butikken, jenter som gutter! Jeg spruter jo ikke i jeansa inne i prøverommet da! Er ellers veldig renslig å aldri tilgriset da:) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe, litt av en klesvask du må ha En bukse om dagen, eller har du en fast runkebukse? Ja, jeg spruter mye hver gang også, så det blir masse søl å klin i jeansa mine:) Blir mye vasking av jeans, men det hender jeg får en 4-5 orgasmer i samme jeansen, da blir alt kliss vått, men da må den nok vaskes gitt.... hehe. Har over 50 par jeans, så har alltid rene jeans å ha på meg da:) Vært digg å vite om det er flere som har denne fetishen for åletrange jeans, eller som syns dette virker litt spennende! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skal være rimlig rocka for å gå i trange jeans .. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jævlig gay, denne tråden er den støggeste jeg har lest Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Innlegget ditt er det latterligste jeg har lest! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ok? Ser ikke helt hvorfor det skal være nødvendig å komme hit bare for å få sagt det ... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt fetish må jeg si. Aldri hørt om før, men alle fetisher er like normale/unormale, så ingenting å beskymre seg for. Dog er jentejeans litt i trangeste laget på gutter. Er fan av slim-fit (jeg masserer dog ikke meg selv til orgasme i slim-fit jeans), og det ser bra ut på gutter som er tynne, men ikke for tynne. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ok? Ser ikke helt hvorfor det skal være nødvendig å komme hit bare for å få sagt det ... Det du nettopp sa ga mening because? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sa hva nettopp? det for 5 timer siden? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 HAHA beste troll tråden på lenge ! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Morsomt fetish må jeg si. Aldri hørt om før http://www.youtube.com/watch?v=eDn2RTLw0pQ (pwned: Denne karen har også over 50 jeans, kanskje ikke så unormalt når man har fetish for noe?) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 nei, da er det kanskje ikke så unormalt.. men for meg (og sikkert mange andre) som ikke har det, kan det virke en smule unormalt. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=eDn2RTLw0pQ EDIT: Den var postet her den ja... Endret 10. mai 2009 av Mith Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tightsmannen er den kuleste fyren i kr.sand! Han er en fet fyr også på byen, hehehe! Gjett om han får mange freebees på byen, sponset fyll hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg