Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fetish for jeans

Gjest Guest_jeansgutt20_*

Anbefalte innlegg

Jeg synes synd på de som kjøper de åltrange jeansene du prøver i butikken, men ender opp med å ikke kjøpe, etter deg...

haha. Han er innom carlings 6 ganger i uka :p De har ett bilde av han i butikken, med underteksten: ikke la denne presonen prøve slim fit!

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, litt av en klesvask du må ha ;) En bukse om dagen, eller har du en fast runkebukse?

Ja, jeg spruter mye hver gang også, så det blir masse søl å klin i jeansa mine:) Blir mye vasking av jeans, men det hender jeg får en 4-5 orgasmer i samme jeansen, da blir alt kliss vått, men da må den nok vaskes gitt.... hehe.

Har over 50 par jeans, så har alltid rene jeans å ha på meg da:) Vært digg å vite om det er flere som har denne fetishen for åletrange jeans, eller som syns dette virker litt spennende!

Lenke til kommentar
Jeg synes synd på de som kjøper de åltrange jeansene du prøver i butikken, men ender opp med å ikke kjøpe, etter deg...

Ingen fare det, blir jo som andre som prøver trange jeans i butikken, jenter som gutter! Jeg spruter jo ikke i jeansa inne i prøverommet da! Er ellers veldig renslig å aldri tilgriset da:)

Lenke til kommentar
Hehe, litt av en klesvask du må ha ;) En bukse om dagen, eller har du en fast runkebukse?

Ja, jeg spruter mye hver gang også, så det blir masse søl å klin i jeansa mine:) Blir mye vasking av jeans, men det hender jeg får en 4-5 orgasmer i samme jeansen, da blir alt kliss vått, men da må den nok vaskes gitt.... hehe.

Har over 50 par jeans, så har alltid rene jeans å ha på meg da:) Vært digg å vite om det er flere som har denne fetishen for åletrange jeans, eller som syns dette virker litt spennende!

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Morsomt fetish må jeg si. Aldri hørt om før, men alle fetisher er like normale/unormale, så ingenting å beskymre seg for. Dog er jentejeans litt i trangeste laget på gutter. Er fan av slim-fit (jeg masserer dog ikke meg selv til orgasme i slim-fit jeans), og det ser bra ut på gutter som er tynne, men ikke for tynne. :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...