Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei! tror jeg har et fetish for trange jeans? Jeg er en gutt som liker å gå i åletrange jeans, kjøper nesten alltid helt smale jente jeans. Blir alltid kåt av å åle meg inn i trange jeans og det ender alltid med at jeg gnir å masserer meg selv til jeg får orgasme rett i jeansen:) Syns dere dette er sært eller rart og hva ville dere sagt eller gjort om dere møtte en gutt som ville gnis og masseres til orgasme i sine åletrange jeans? Ønsker seriøse svar fra både gutter og jenter! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tsh, hadde vel ikke tenkt noe mer over det enn i ett par sekunder. Alle har spesielle ting de liker. Om du liker tranger jeans, hvorfor skulle vi bry oss noe mer om det enn om du ikke gjorde det? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Om du vil gnis til orgasme med eller uten jeans spiller vel ingen rolle? Men til spørsmålet ditt. Om en gutt hadde spurt om jeg ville gni han til orgasme med åletrange jeans, så hadde jeg vel planta neven min i trynet hans. Han hadde vel fått samme behandling om han hadde spurt uten åletrange jeans også. Hadde en jente derimot ... Jeg tror egentlig ikke fetishen din er så spesiell, tror ikke den skal skape så mange ekstra hindringer for deg i ditt sexliv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bortsett fra at åletrange jeans på gutter er bøg. Men så lenge jenta ikke har noe i mot det er vel det greit? Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bortsett fra at åletrange jeans på gutter er bøg. Men så lenge jenta ikke har noe i mot det er vel det greit? Siden jeg går i helt utrolig pinetrange jeans, må nesten ha hjelp for å få jeansa på meg, kan det vel kanskje se litt bøg ut ja? Men trange jeans på gutter er ganske hot for tida:) Ser ikke på meg selv som homo, muligens litt bi? betrodde meg for kameraten min for en stund siden. Etter den gang, pleier han å hjelpe meg til å få orgasme i mine jeans ganske ofte. Liker det kjempe bra, siden orgasmene blir så sterke:), Det er greia med trange jeans som tenner meg mest, når en gutt hjelper meg, ikke at han er gutt lissom. For meg, bryr jeg meg ikke om det er gutt eller jente som hjelper meg med orgasme når jeg er tent på mine trange jeans:) Har jente kjæreste, men ikke helt turt å si det til henne enda, hun vet sef. at jeg går i trange jeans, gjør det hele tida lissom. Hva ville dere jenter ha sagt hvis dere fikk vita at gutten blei kåt av å kle seg i åletrange jeans? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vent, er du utro mot dama med kompisen din? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lukter jo det trollet helt fra fotodelen jo. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hehe.. om det ikke hadde vært troll.. jeg er jente og hadde snudd i døra trange jeans er gay Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Slim fit er hot! Selv går jeg med mye slim, men storegutt klarer seg helt fint der nede, uten massering. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeansgutt20_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vent, er du utro mot dama med kompisen din? For å være helt ærlig, ja det er jeg, ikke yurt å si fra om min fetish for henne:( Lenke til kommentar
Gjest ajensgutt20 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lukter jo det trollet helt fra fotodelen jo. Ikke jeansmannen nei! Flere gutter som digge råletrange jeans ja!!! Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Slim fit er hot! Selv går jeg med mye slim, men storegutt klarer seg helt fint der nede, uten massering. Ja, storegutt klarer seg bra for min del også, uten massering. Men greia er at jeg blir kåt av masseringen og at åletrange jeans, gir meg helt sinnsyke orgasmer. Har et fetish for trange jeans jeg! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Lurer litt på hva du faktisk gjør. Kan du forklare litt i detalj her? (uten å høres ut som en pervo fra min side) hehe Endret 6. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lurer litt på hva du faktisk gjør. Kan du forklare litt i detalj her? (uten å høres ut som en pervo fra min side) hehe Jeg blir kåt av å kle meg i åletrange jeans. pleier å gni meg selv til jeg får orgasme og spruter helt vilt rett i mine jeans. Orgasmen blir så intens og sterk at jeg nesten svimer av:) Har fortalt om mitt fetish til min kamerat og han hjelper meg med å få orgasme i mine jeans, han gnir og masserer meg til jeg eksploderer helt vilt og spruter som en gal, rett i mene trange jeans:) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe, litt av en klesvask du må ha En bukse om dagen, eller har du en fast runkebukse? Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg synes synd på de som kjøper de åltrange jeansene du prøver i butikken, men ender opp med å ikke kjøpe, etter deg... Endret 6. mai 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg