Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lyst til å dumpe dama, men hvordan?

Gjest guest_undrende

Anbefalte innlegg

Gjest guest_undrende

Jeg og dama har vært sammen i snart 7 måneder, og jeg føler vi har sklidd fra hverandre.

Ting er ikke som før, hvor vi kunne v ære sammen HELE tiden uten å bli lei av hverandre, og ha det perfekt sammen.

Det virker som det fortsatt er sånn for henne, men det er det ikke for meg.

Hun snakker hele tiden om at hun elsker meg, vi skal være sammen for alltid osv. Dette skremmer meg egentlig litt, for jeg VET at vi ikke kommer til å være sammen for alltid. No matter what. Jeg merker at det aldri kommer til å holde SÅ lenge!

Hun er også SYKT sjalu. Ser vi på en film, og det dukker opp en halvnaken jente spør hun med en gang "Synes du hun er fin?" Jeg sier selvfølgelig nei, for om jeg sier ja, blir ho "rar" og merkelig resten av kvelden.

Om vi er på en fest sammen (Vi kan jo IKKE dra på fest hver for oss! Er du gal?!) og hun ser en jente som går utfordrende kledd, prøver hun å trekke oppmerksomheten min vekk fra henne med en gang, akkurat som om det er en selvfølge at jeg synes ho er fin.

Jeg har veldig lyst til å dumpe ho, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram. Om jeg drar hjem til å ho og snakker med ho, er jeg redd for at ho vil overtale meg til å gi det en sjanse til (noe jeg ikke vil).

Så.. Er det noen her som har noen tips til hvordan jeg bør gjøre det her?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Du... Vi passer ikke sammen..." ser hum litt rart på deg så følg opp med "Så det er slutt... Vi er ikke sammen lenger..."

Blir det grining og styr så drit i det. Du har ikke noe igjen for å vøre sammen med henne så ikke la henne trygle seg tilbake. Det gjør bare vondt verre og ikke minst lenger.

Lenke til kommentar
Du er en sårende mann. Tenk deg om det hadde vært omvendt?

da hadde ho dumpa han.

vær voksen og ta dette face to face.

ille nok å bli dumpa, verre å gjøre det over tlf.

hvis du er sikker i din sak på å dumpe ho, så greier hun ikke overtale deg.

Lenke til kommentar
Du er en sårende mann. Tenk deg om det hadde vært omvendt?

[...] da hadde ho dumpa han. [...]

Ikke det som teller. Saken er at man kan være voksen nok til å ta dette skikkelig opp med vedkommende. Istedenfor å behandle hun som en filledokke, og bare rusle forbi.

Lenke til kommentar
Ikke det som teller. Saken er at man kan være voksen nok til å ta dette skikkelig opp med vedkommende. Istedenfor å behandle hun som en filledokke, og bare rusle forbi.

Noe det virker som om han gjør når han spør om råd for å gjøre det minst mulig sårende for henne? Hadde jeg ønsket å slå opp med min kjæreste, når hun konstant snakket om å være sammen for alltid, elsker deg osv, så ville jeg og vært litt i tvil om hvordan slå opp.

Lenke til kommentar

Manus:

Du; Jeg må snakke med deg

Dama: Ja, okei :)

Du; Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men du, jeg føler vi glir fra hverandre.

Dama: Hva mener du?

Du; Jeg vet ikke, det er en intensjon der jeg føler at vi ikke klarer å være ett par lenger.

Dama; "tomt ansiktsuttrykk"

Du; Sorry ass, men jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg vil det beste for deg, det vet du. Og det beste for det er ikke å være sammen med meg, men en som elsker deg.

Dama; "hulk hulk"

Du; Unnskyld, men jeg håper vi fremdeles kan være venner. Følesene mine har gått mer over til vennskap ikke kjærlighet. Du skal vite at jeg fremdeles er glad i deg!

Dama; Hva mener du?

Du; Jeg beklager!

Lenke til kommentar

ser ikke problemet. du kan ikke ver sammen me noen du ikke elsker. tydelig at du bryr deg om følelsene hennes, det likte eg å se:D at du faktisk bryr deg. bare forklar det som det er.

hun kommer sikkert til å klikke men lite du kan gjør me det egentlig

Lenke til kommentar

Som tatt rett ut fra en dårlig såpeserie fra 80-tallet!

Bare fortell henne at du ikke orker å leve med sjalusien.

Det er ille nok å ikke kunne dra forskjellige steder uten at du får 10+ telefonsamtaler som spør hva du gjør osv. Ikke at jeg vet at det faktisk er tilfelle, men du skjønner hva jeg mener.

Bare få henne til å forstå at du er lei de samme rutinene. Få henne til å forstå at dere har glidd mer og mer fra hverandre. Hva du enn ikke burde gjøre, er å si at du er veldig glad i henne fortsatt men ikke klarer å være i et forhold med henne. Det vil få henne til å tro at hun kan falle tilbake på deg nårsomhelst. Be strong, young padawan!

Lenke til kommentar

Det er ikke værre enn det Brutal_mann sier. Gjør det så enkelt som mulig, og rett på sak.

Dess lenger du venter, dess værre kommer det til å bli. Og dess mer du går rundt grøten på saken, dess mer komplisert blir det.

Rett på sak, fort som svint, som å rive av et plaster.

Lenke til kommentar

Husk at slutt bør være siste løsning. Håper du har tatt det opp med henne? Sikkert ikke særlig behagelig å bli dumpa for noe du gjør, om kjæresten ikke har nevnt at h*n ikke liker det. Så om du ikke har tatt det opp med henne så synes jeg du er en ekte kødd om du dumper henne

Lenke til kommentar

Om han drar hjem til henne og snakker med henne blir jo ikke det feil på noen måte og TS kan gå som en helt vanlig peron uten noen form for "titler". Han tar det opp der og da. Om det ikke er godt nok, så er ingenting godt nok. Han kunne ha tatt det på msn eller telefon. Det hadde vært verre.

Lenke til kommentar

Kan vel gi deg et tips som kan hjelpe på visst hun spør om andre er fin, og visst du syntes hun er fin så kan du for eksempel si:

"Vil ikke lyve for deg, ja hun var litt fin, men det er deg jeg vil ha uansett"

Det er bedre enn å si "Nei".

Fordi når hun spør om det så betyr det at hun ser konkuranse, å visst du svarer "Nei" da så tror jeg hun avslører deg :)

Lenke til kommentar
Husk at slutt bør være siste løsning. Håper du har tatt det opp med henne? Sikkert ikke særlig behagelig å bli dumpa for noe du gjør, om kjæresten ikke har nevnt at h*n ikke liker det. Så om du ikke har tatt det opp med henne så synes jeg du er en ekte kødd om du dumper henne

Å herre jemini... De har vert sammen i syv måneder! Ikke 27 år med barn, barnebarn og what not. Siste løsning liksom... Her er dump ENESTE løsning!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...