Green_Monster Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heisann ! Tenkte å ta PADI Open Water (grunnkurs) sertifikatet i sommer og leter derfor etter noen gode dykker"skoler". Så litt på Dykkersport http://dykkersport.no , men vet ikke om de er noe bra ? Kanskje noen andre skoler som er aktuelle? Noen som har noen erfaringer å dele med seg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du skal ta kurset i Oslo? Hørt at det er ganske bra der. Jeg personlig liker Stavern Dykkersenter, veldig mye pga. jeg jobber der. Vi ligger også ganske lave på pris Lenke til kommentar
Kur Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen fler? Jeg har god erfaring med Master Scuba Diver, som jeg ble kjent med via kursguiden.no, tror de er der fortsatt om du er interressert? Dette var et kurs som tok for seg vrakdykking, dykking under is, Strømdykking, Søk og Hev eller dykking med Oksygenanriket luft. Hele kurset dreier seg om det ene emnet og inneholder alt fra 0 til 4 dykk. Du kan velge mellom hele 18 forskjellige emner og bruke 5 av emnene i kombinasjon med PADIs Rescue Diver og Medic First Aid bevis og oppnå sertifiseringen til PADI Master Scuba Diver. Dette er en sertifisering som tilkjennegir en fritidsdykker med høy kompetanse og kvalifikasjoner, og er høyt aktet verden over. Dette er et glimrende kurs, og heller ikke så altfor dyrt Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Må vel begynne på begynnelsen, men det der hørtes gøy ut. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå