brukergutt Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 sjekk ut dette: http://my.opera.com/forums/announcement.php?forumid=3 Lenke til kommentar
brukergutt Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Fontene er nå flotte og smekre under RH9. Endelig ! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Fontene er nå flotte og smekre under RH9.Endelig ! Lækkert ! Lenke til kommentar
drall Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ikke noe nytt med fontene, bare du som har installert feil versjon av opera 6.x Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Fontene har alltid vært fine her og, MS sine TrueType fonter med Anti-alias, rett og slett "bærre lækkert!" Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Fontene er annerledes i Opera enn i Mozilla her. Derfor foretrekker jeg å bruke galeon Lenke til kommentar
drall Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hehe, opera bruker xft så vidt jeg husker. Siden jeg har kompilert mozilla mm. med xft støtte, er fontene heelt like i begge nettlesere. Bruker Epiphany stort sett da. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Synes selv at jeg merker forskjell på fonter i Qt (Opera) og GTK2 (Phoenix) her, begge har sine kvaliteter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå