Gå til innhold

xbox 360 virus eller noe

Anbefalte innlegg

Heisann

Har ett problem med xbox 360en min. Jeg vet ikke om det er et virus, men det begynte etter jeg begynte å spille litt på xbox live... Har sluttet med det nå, har sølv... Men samma det.

Problemet er at når jeg tar på xboxen så kommer ikke dashbordet slik som det skal... Det kommer eller fram en egne side og det står: "Ok! Lå oss komme i gang... velge språk" (bare at det står på engelsk), og jeg tar engelsk, etter det skal jeg velge land... tar noen ganger Norge vis eg vill ellers så tar jeg bare UK. Etter det kommer det hvilken pal jeg skal velge... jeg velger pal 60 og etter det igjen om hvilken type skjerm, flatskjerm (har flatskjerm) osv...

En liten stund etter på, kommer det fram om jeg vil signe inn på xbox live med profilen min, jeg gjør det noen ganger noen ganger ikke. Og det er det siste du gjør før den sier at nå er du ferdig. Så jeg trykker "Done"

Og opp igjen kommer det samme... hele greien, må gjøre alt på nytt... forstår ingen ting... Utrolig frustrerene!

Om noen kjenner til problemet og har klart å løse det, hadde det vært til stor hjelp for meg.

Dette problemet har holdt på en stund, får ikke spillet eller noe.

Det mest irriterende er at det har vært slik lenge og etter en stund begynnte den å virke som vanlig igjen (dashbordet kom opp og sant og jeg kunne spille) Men nå har problemet kommet tilbake...

Håper du forsto hva jeg mener... Det er litt vanskelig å beskrive dette :(

Men takker uansett for alle svar og forslag! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du valgt HD på tv kabelen?

Jeg antar du mener den enden på kabelen som er i xboxen, HD og noe mer står det på den:) Ja jeg tok den på. Men det hjalp ikke, det eneste nye, var at jeg kunne velge noe annet i stedet for pal!

Merkelig ikke sant?

Lenke til kommentar

Takk for alle forslag... Men dette er helt abbsurb... Jeg har ingen spill i boksen, så det er ikke problemet... Ja jeg skal ha den på HD...

Men det begynnte plutselig å virke igjen i går... Men vær gang jeg skal logge meg inn på nett så fucker det seg igjen....

Det er helt merkelig... Men hvis det skjer igjen så sender jeg den ned til Tyskland eller hvor de sender den ned for reperasjon!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...