Konstantin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vurderer å gå til anskaffelse av min første touch-telefon, det er kun én ting som holder meg tilbake, og det er størrelsen på disse telefonene. Har nå en Nokia 6300 og må si det er deilig å ha en telefon som ikke buler for mye ut på buksa og som du ikke tenker over at du har der. For å danne meg et inntrykk av hvordan feks Omnia HD vil bli tegnet jeg opp dimensjonene på et ark, og herregud, den er svær! Dere som har touch-telefoner, Iphone, HTC osv, noen erfaringer? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tja, Touch Diamond er vel ikke akkurat stor....ganske tynn er den oxo Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ulempen med størrelsen blir jo en fordel når man bruker den. Så sånn sett gjelder det å finne et kompromiss. Jo større skjermen er jo bedre er den som regel i bruk, da ikoner, taster etc. kan være større uten å dekke hele skjermen. Jeg har Touch HD, som er omtrent som Iphone og Omnia HD hva størrelse angår, og ja, den er svær, men den er en fryd å bruke. Den er jo uansett tynn, så den buler jo ikke så mye ut på buksa. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Samsung Armani, Samsung F480, LG Prada og LG Cookie er mobiler å vurdere om du vil ha relativt små trykkskjermsmobiler. Men kjipe er de alle sammen, om man sammenligner med nevnte iPhone, Omnia HD og andre store modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå