.Butthead. Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Isåfall er det noe av det værste suzuki noen gang har laga, om ikke det aller værste. Feks, ei jeg kjenner fikk ikke start på scooteren om man ga gass før hun kicka. Såklart måtte hun bruke kicken fordi elstarten virket ikke. Det var en jente som kjørte, så den ble ikke akkurat herja. Men likevel fucka den seg hele tiden. Store søstera har samme scooter, men under annet merke. Guess what? Samme problemene der og, og veldig ofte. Kan nevne et. Hun hadde nettopp fått den tilbake fra forhandler pga problemer. Neste dag(første dag hun kjørte den etter hun hadde fått den igjen) så kjørte hun til togstasjonen, som er ca 2km. Satt den der til hun var ferdig på skolen. Så når hun skulle hjem så ville den absolutt ikke starte. Hva som skjedde etter dette er jeg ikke sikker på, da den var ut og inn til service hele tiden, helt til de ga opp hele dritten. Endret 6. mai 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Samme merke som denne? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den ene var Trendimport(TMS) og den andre var Baotian tror jeg. Men er samme driten, de er jo prikk like, har bare annet merke og eller navn på seg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) er du sikker på det? scootere ser jo like ut og firmaet har jo laget scootere i 31 år nå. Får dra ned om et par uker og få testet en. og da se på flere bruktmodeller og vurdere de også. så fort pengene kommer inn skal jeg kjøpe noe Endret 6. mai 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja jeg er helt sikker. Samme motor, samme deksler, samme ramme osv. Crap, crap, crap. Tror heller du bør bruke litt lenger tid å sjekke for feil og lignende når du ser på brukt scooter, ettersom du selv sier at det har vært trøbbel med de. Finner du en scooter som er jentekjørt er det iallfall postivit, iogmed at den mest sannsynlig ikke har blitt herja og skrudd mye på. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Har sjekket avdre forum og det er ikke kinakvalitet. merket er stort og er ikke som trend import sine. men skal vurdere brukt når jeg har pengene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;counterId=26 denne er vel værre tenker jeg? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;counterId=26 denne er vel værre tenker jeg? Den lignet utrolig mye på en Keeway F-act ellernoe. Edit: Haha, ordspill i navnet :!: . Les merket og modellen nøye Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Etter mye lesing og se på sider så har denne modellen fårr mye skryt pga god kvalitet til billigscooter å være:) sjekekt med noen som har den og de er fornøyde så blir nokk en slik. har sett på sf 50 racing modellen som koster 1K mer men vet ikke om det er verdt det. har sett at det er sf 50 modellen som har hatt problemer i den serien og ikke sb 50. 6990 for sb 50 7990 for sf 50 Hvis det blir en av disse 2. hvilken bør jeg ta? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sf50 helt klart. Mye penere enn sb50. Hvilke problemer er det du har fått med deg? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Støtta er noe, husker ikke resten. men om jeg klarer å skrape sammen nokk så tar jeg kanskje sf50 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Støtta er jo null problem å bytte ut isåfall. Setter bare på en sidestøtte, mye tøffere enn midtstøtte Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Helt til det begynner å blåse eller du skal parkere på en småskeiv plass. Kjører/kjørte før en PGO G-max med sidestøtte og midtstøtte. Til tross for at denne er relativt tung følte jeg meg aldri helt sikker når den sto på sidestøtta, men praktisk var det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 var enkelttilfelle det jeg leste da så. men skal teste modellene når jeg får penger og se om je gklarer å skrape noen kr ekstra:) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Allerede etter 1000km må du på service med den for å få bytta olje og stille ventiler, så går jo litt der.Si 650kr timen, og de tar vel 2timer på småfikkling som det der. Pluss 200-300kr olje tipper jeg. Så er du jo allerede oppe i ca 1600 der. er 1000 km = 100 mil? hvis det er slik tar det 50 dager ca før den må på service:O kjører 2 mil daglig Endret 9. mai 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg kjøpte en pegeout speedfight 2 til 7500 og den var så god som ny.. litt rust på støtta, men ellers topp stand.. Burde ikke være så vanskelig å finne en bra en til 7000 hvis du leter litt, og kanskje pruter litt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 må kjøpe i nærheten og er ingen som frister i buskerud til den prisen. men har bestemt meg for å gå for ny sb 50 eller sf 50. mest sansynlig den siste til uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå