ck2069 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hei, jeg er på utkikk etter en tegner(e) til et nett-tegneserie prosjekt. Prosjektet er en historie som skal komme i 1-2 sider pr uke og skal pågå i lengre tid (år) Historien blir skrevet av meg og jeg vil gi info om hvordan jeg vil ha sidene bygd opp og hva jeg vil se i rutene, samt dialogen som skal med. Mer frihet gies i concept art sider og etterhvert som serien utvikler seg. Stilen som ønskes er naturlig/manga/voksent Ta kontakt med meg dersom du trur du kan hjelpe meg med å finne noen , eller du trur du kanskje er personen jeg leter etter selv. Sender mer informasjon om prosjektet på oppfordring. Prøvde å finne freelance databaser med illustratorer og tegnere i norge slik det er feks i danmark.. men fant ingengting... dersom dette er noe vi kunne trenge i norge.. (så fremt det ikke er da, og jeg ikke fant) så blir jeg gjerne med å bygger opp en slik side dersom det er flere som vil med på det... Så ble vel egentlig 2 ting i denne posten PM meg her eller send meg mail: ck2069(at)hotmail.com (bytt (at) med alfakrøll) har og satt på notification på denne tråden Endret 5. mai 2009 av ck2069 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det spørs om det er så lett å finne en tegner til slike prosjekter med mindre en er villig til å betale for tjenestene som ytes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå