merg7 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heisann! Har nettopp begynt med styrketrening, og skal ærlig innrømme at jeg ikke vet så mye om det.. Så spørsmålet er om jeg skal presse skulderbladene inn eller la de være når jeg skal utføre skulderpress/militærpress.. Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hmm, skjønner ikke helt hva du mener. Skulderpress er når du løfter en stang over hodet ditt. Har aldri tenkt over ossen skulderbladene skal være. sikker på at det er denne øvelsen du tenker på? Lenke til kommentar
merg7 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 hmm, skjønner ikke helt hva du mener. Skulderpress er når du løfter en stang over hodet ditt. Har aldri tenkt over ossen skulderbladene skal være. sikker på at det er denne øvelsen du tenker på? Den øvelsen er det jeg tenker på, ja. Når du tar benkpress, så presser man jo skulderbladene sammen.. Det er dette jeg spør om jeg skal gjøre under skulderpress også. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hmm, skjønner ikke helt hva du mener. Skulderpress er når du løfter en stang over hodet ditt. Har aldri tenkt over ossen skulderbladene skal være. sikker på at det er denne øvelsen du tenker på? Jeg tar arnoldpress istedenfor skulderpress med stang, har dette noe å si? Noen forskjell på treningen i arnold mot den i denne filmen? Vet ikke hva jeg skal svare på det med skuldrene btw. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Heisann! Har nettopp begynt med styrketrening, og skal ærlig innrømme at jeg ikke vet så mye om det.. Så spørsmålet er om jeg skal presse skulderbladene inn eller la de være når jeg skal utføre skulderpress/militærpress.. Takker på forhånd for svar hei skulderpress og militærpress er ikke det samme. bare så det er sagt her har du en video som viser hvordan du gjør skulderpress: skulderpress Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja, du skal presse skulderblada inn når du tar skulderpress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå