Hellemyr Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 har en blokk som er sprukket Kan dette sveises over, og planes? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sprekken er vel ikke kun overfladisk, går ut fra at den går et stykke ned i blokka? I så fall vil jeg tro at det blir vanskelig å få reparert. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei, når blokka er sprukket så er det kveld og go natt. Støypjern er vaskelig å sveise selv om det bare er overfladisk (noe det garantert ikke er i ditt tilfelle) http://www.lincolnelectric.com/knowledge/a...ironpreheat.asp Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Når jeg ser nærmere på bildene så ser det nesten ut som om toppakningen enda er på? Er det bare meg eller er den ikke fjærnet? Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan være en fordel å ta av pakningen før man ser etter sprekker ja... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er vel bare en sprekt toppakning her?? Hvis ikke så er den blokka ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå