H09I6AN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvilke jobber reiser man ofte i? Tenker da ikke på sjømenn, piloter o.l. Men dem som blir sendt rundt i fly, (går i dress), og bor på hoteller på firmaets regning? Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Diplomat og en eller annen økonomi stilling? Jeg råder deg til å ikke velge yrke etter om du jobber i dress eller ikke. Velg noe du kunne tenke de å jobbe med og som du synes er morsomt Endret 5. mai 2009 av TheFreak Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Er nyskjerrig på hva alle dem jeg ser sprade rundt i dress med en pc-veske på ryggen jobber som Men er det et "reise-yrke" uten krav på alt for lang utdanning? Max 1-2 år? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Hva med Statsviter? Anyone? Lenke til kommentar
frevild Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Statsvitere er ganske stasjonære, tror jeg. De fleste dresskledte menn som reiser mye i jobben, synes nok ikke det er noe spesielt festlig. Man blir fort lei av hoteller og fly. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hvis jeg vil ta utdanning hos BI, må jeg da ha tildliggere utdanning? F.eks i Internasjonal Business, Strategy and Management (STR) eller Markedsføring og konkurranseanalyse? Endret 6. mai 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det er neppe jobben deres å reise rundt i dress, med bluetoothheadsett i øret og se ut som om de har dårlig tid, så du finner neppe et utdannelsesløp som automatisk fører til dette. Bachelorgrad hos BI krever, som hos de fleste andre institusjoner for høyere utdannelse, generell studiekompetanse med evt. 2/3MX (RI/R2). Endret 7. mai 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Takk, Billy-the-kid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå