UniQue_QuestionZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei! For omtrent ei uke siden skreiv jeg en applikasjon i Microsoft Word 2003 på skolen. Det var ikke det vi skulle jobbe med da, men siden eg var ferdig, så skreiv eg det på gøy. - Så kom læreren bort og så at jeg ikke jobbet med det jeg skulle, ho tok derfor teksten, lastet den opp på egen it's learning bruker, og vil nå ikke gi den tilbake. Arbeidet er viktig, og jeg trenger det snarest. Ho ignorerer meg heile tida når jeg spør etter det, og bryr seg stort lite om det. Arbeidet var på omlag 4 sider. Har jeg krav på å få arbeidet mitt tilbake? Har jeg noen som helst "copyright" på det jeg skreiv? Takker for svar. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva slags lærer er det? Men kan du ikke prøve og snakke med kontakt læreren din og si at dere/hun/han må snakke til denne læreren? Hun har vell ingen rettigheter til og "stjele" ditt arbeid for og bruke det på sine egne behov. ? Lenke til kommentar
UniQue_QuestionZ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Hva slags lærer er det? Men kan du ikke prøve og snakke med kontakt læreren din og si at dere/hun/han må snakke til denne læreren? Hun har vell ingen rettigheter til og "stjele" ditt arbeid for og bruke det på sine egne behov. ? Denne læreren er i mitt tilfelle kontaktlæreren min. Om jeg skal snakke med noen må jeg isåfall gå til rektor, men har lite lyst til det hvis jeg faktisk ikke har noen retter på å få arbeidet tilbake Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heregud enda værre. Veit hvertfall at jeg ikke takler sånna lærere, men det er jo skolearbeid og alt så hvis du går til rektror eller inspektør e.l så burde de støtte deg da. En lærer som stjeler et skole arbeid fra et annet fag og bruker det selv? Er jo bare absurd og surrete spør du meg... Lenke til kommentar
UniQue_QuestionZ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Heregud enda værre. Veit hvertfall at jeg ikke takler sånna lærere, men det er jo skolearbeid og alt så hvis du går til rektror eller inspektør e.l så burde de støtte deg da. En lærer som stjeler et skole arbeid fra et annet fag og bruker det selv? Er jo bare absurd og surrete spør du meg... Det var ikke det vi skulle jobbe med da, men siden eg var ferdig, så skreiv eg det på gøy. Kan det kalles skolearbeid da? - (Kodet et program i Word.) Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Les første post så ser du at det ikke er skolearbeid det er snakk om. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Åja. Men fortsatt så er det jo ditt verk. Så..Men er det ingen her fra SS som kan oppsumere litt lover og regler? Lenke til kommentar
UniQue_QuestionZ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Mitt verk ja. Har googlet litt, men finn ingenting som ser ut til å kunne hjelpe meg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Prøv og få kontakt med læreren og si at dere må sette dere ned og prate litt, og hvis hun/han bare ignorerer deg og år så fort du nevner teksten så sier du at du går til rektor e.l med det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde jeg vært i samme situasjon, så hadde jeg faen ikke gått stille i dørene. Jævla bitch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå