Gå til innhold

Hva er denne verdt ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men er det snakk om lisensiert programvare her da??? det er en annen sak. hva sier vår selger? bare litt nysgjerrig. sett alt for mange ganger at det er tydelig at programvaren er piratkopier når de selger...

Lenke til kommentar
Delepriser fra webshop

* Aopen kabinett (350w) med DVD og CD-RW brenner. 860.-

* Pioneer DVD (16x) 500,-

* Samsung 48/12/48 RW. 502,-

* Pentium 4 (533 fsb) 2,66 MHz 2387,-

* MSI 845GEM-L 533 Mhz Hovedkort 887,-

* 512 Mb Apacher DDR PC2700 Ram 676,-

* 60 Gig. Westeren Digital Harddisk. (7200rpm) 796,-

* NVIDIA Geforce MX400 Skjermkort 572,-

Totalt 7180,-

Med tanke på at den er brukt et par måneder - 25% - 30% ca 5000,-

Du må sjekke p4 (533) 2.4 mhz, og den koster 1400... Har ikke sjekket det andre du har skrevet...

Han hadde overclocket den til 2.66 mhz

Sorry, det så jeg ikke dvs at den prisen som jeg har satt skal ned med 1000,- altså til 9472.- ikke 10472.-

Du sier at du kan bygge den for ca 5000.- vel mulig det men da må du rundt på forskjellige auksjoner for å finne de delene, la oss si du får tak i dem men da må du jo på 8-10 forskjellige plasser med dertil oppkrav og frakt fra alle det blir fort en tusen lapp bare der.

Lenke til kommentar

<quote>

Det er da heller ikke noen som har spurt hva du betaler for eller ikke, det kan jo tenkes at ikke alle er intresert i piratkopier for det må du jo ha når du ikke betaler for dem.

</quote>

emmmmm, NEI! Han sier han ikke betaler for et MS produkt, finnes nok av programmer så er gratis.

Edit: er i pirkehumør.....

Lenke til kommentar
<quote>

Det er da heller ikke noen som har spurt hva du betaler for eller ikke, det kan jo tenkes at ikke alle er intresert i piratkopier for det må du jo ha når du ikke betaler for dem.

</quote>

emmmmm, NEI! Han sier han ikke betaler for et MS produkt, finnes nok av programmer så er gratis.

Da mente jeg selvfølgelig hvist han skulle ha /har det aktuelle prog.

Det var en over som nevnte at det kunne vere piratkopi det som var i aktuelle maskin, vist det er det stiller saken seg anderledes jeg har valgt å gå ut fra at det er orginalt det som står i da det er straffbart å selge piratkopier, ja såpass strffbart at boten kan bli langt høyere enn det han får for maskinen. Hadde da valgt å seleg den uten dette.

Lenke til kommentar
Prisene på listen min er hentet fra komplett og ps data. Jeg handler som regel selv på EET.

Office pakke og xp er ikke nødvendig når en kjører Linux!!

officepakken er ikke nødvendig på windows heller da...flere gratis alternativer til windows også;) som openoffice...

og de sm allerede kjører windows har som regel en lisens til den uansett.

Lenke til kommentar
<quote>

</quote>

Det var en over som nevnte at det kunne vere piratkopi det som var i aktuelle maskin, vist det er det stiller saken seg anderledes jeg har valgt å gå ut fra at det er orginalt det som står i da det er straffbart å selge piratkopier, ja såpass strffbart at boten kan bli langt høyere enn det han får for maskinen. Hadde da valgt å seleg den uten dette.

Var som sagt i pirkehumør, var vel en helt unødvendig post. Når jeg tenker meg om så er vel denne og det :D

PS: folk som er så teite at de legger ut modifiserte xboxer stappet med spill på qxl fortjener å bli tatt. Samme med de som fyller opp hd´en på pc´en med divx´er og mp3´er FØR de selger den... :-?

Lenke til kommentar
Prisene på listen min er hentet fra komplett og ps data. Jeg handler som regel selv på EET.

Office pakke og xp er ikke nødvendig når en kjører Linux!!

Ja vi har hentet prisene på samme sted og vi er jo kommet temmelig likt ut men jeg har tatt med XP PRO og XP Office da det sto at dette var med maskinen og som sagt tidligere så går jeg ut fra at dette er orginalt.

Ville vere veldig dumt å annonsere at disse programmene er med vist det er piratkopier, det kan bli veeeeeldig dyrt det.

PS: skjønner ikke den prisen på kabinettet der du skriver at det koster 860 med dvd og rw, det koster 895 for bare kabinettet inkl strømfors

Lenke til kommentar
<quote>

</quote>

Var som sagt i pirkehumør, var vel en helt unødvendig post. Når jeg tenker meg om så er vel denne og det :D

PS: folk som er så teite at de legger ut modifiserte xboxer stappet med spill på qxl fortjener å bli tatt. Samme med de som fyller opp hd´en på pc´en med divx´er og mp3´er FØR de selger den... :-?

Da er vi egentlig enige i det meste da :yes:

Lenke til kommentar
* Aopen kabinett (350w) med DVD og CD-RW brenner. 860.-

* Pioneer DVD (16x) 500,-

* Samsung 48/12/48 RW. 502,-

Beklager, sånn går det når en klipper og limer. Prisen på dvd og cdr står i linjene under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...