Krisdoffer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Som tittelen beskriver: Hvor finnes billige, ensfargede hoodies? Hadde satt pris på om noen kunne dele en nettbutikk som oppfyller disse 'kravene'. Det hadde ikke gjort noe om utvalg av størrelser og farger var bredt heller. Gjerne både vanlig- og zip-hoodies også. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Asos.com har mange forskjellige gensere, men vet ikke hvor ensfarget du er ute etter. Frakten til Norge er på rundt 40 kr tror jeg, så skal du ha to gensere a 150 kr for eksempel, husk og bestill de hver for seg. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stikk til din nærmeste H&M! De har ihvertfall Svart, hvit, grå, lilla, rød, blå og flere farger. Koster rundt 300 spenn tror jeg. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Takk for svar. Har vært innom alle nevnte butikker, men ikke på en god stund. Skal sjekke det ut. Men vet noen om det finnes en nettbutikk som denne som selger selger hoodies og ikke t-skjorter? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Trykk på winter wear, og bla litt ned, så får du enkle hoods for $9.50 og zip hoods til $11.50 Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Nå datt jeg litt av. Tenker du på H&M sin hjemmeside nå? Hadde vært supert med en link. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg mener på linken du postet selv Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 WTF ? Prisene der da`? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg mener på linken du postet selv Ah, fant de nå. Sikkert ikke så dumme, men litt kjedelig med svart synes nå jeg. Takk likevel. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg mener på linken du postet selv Ah, fant de nå. Sikkert ikke så dumme, men litt kjedelig med svart synes nå jeg. Takk likevel. Får dere handla derfra? Står det ikke at de kun sender til usa da? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Det skal nok gå bra å få det shipped over til Norge. Tror i hvertfall det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sjekk ut smartguy.dk Er noen Diablo hoodies som går for halv pris. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Må bare nevne at.. ikke bli sur.. ..Flava, av alle butikker hadde noen romslige, deilige, plaine zip-hoodies. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ville satset på H&M, da de har fine ensfargede hoodies i mange farger, though er ikke kvaliteten den beste. Det å bestille et så enkelt plagg fra utlandet (med tanke på toll og frakt) tror jeg vil bli dyrere enn å ta turen ned på nærmeste kjøpesente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå