lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei, akkuratt nå sitter linsen min fast ett sted på øyet, hvet ikke hvor men det er jævli irriterende. Har prøvd og gni på øyet, Blunket mye og tatt vann på. Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan du se linsen? I så tilfelle ville jeg prøvd å lirke den ut (husk å vaske hender først ) forsiktig mens øyelokkene blir "holdt" vekk... Kanskje litt dum forklaring, og du har vel mest sannsynelig prøvd, men det var iallefall det jeg kom på ifarta. Bruker linser selv Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har opplevd det der noen ganger. Det første du må gjøre er å se etter linsen, eller helst, få noen andre til å se etter den. Deretter kan du lirke den ut (forsiktig) hvis det er mulig. Hvis den ligger brettet langt oppi kroken kan det hjelpe å holde øyelokkene oppe for så å "se" den retningen linsa ligger i får så å se tilbake. Kanskje blir den med tilbake, og dermed lettere tilgjengelig. Et siste alternativ er å fylle opp en balje med vann og holde øynene åpne under og satse på at linsa flyter ut. Da hjelper det også å bevege øynene rundt i alle retninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå