:utakt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bruker IE på jobb...sukk... Når jeg åpner koblinger i nye vinduer i IE, vises disse som små vinduer på ca. 1/4 av skjermen. Er det mulig å få satt innstillingene slik at alle vinduer åpnes maksimert? For ordens skyld, IE starter maksimert i utgangspunktet. Det er kun evt. nye vinduer som åpnes fra "hoved"-vinduet som blir små, og det irriterer grusomt i lengden. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tenker du da på når du trykker på en link? Er det alle sider som er sånn? Eller er det kun de sidene du benytter daglig, som de som er spesifisert for jobben? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg trykker på en link og velger "åpne i nytt vindu". Det blir en del av det i løpet av dagen. Skulle gjerne hatt de vinduene i fullskjerm. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Juster din vindue manuelt og ikke bruk maximize første gang. Lukke vindue. Åpne og prøve på linkene dine. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 bruk autosizer, virker for xp og vista: http://www.southbaypc.com/autosizer/ lykke til Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Spørs om jeg får lagt inn noe program. Rimelig begrensa hva jeg får gjort på maskinen utover det å gjøre jobben min. Skal forsøke begge forslagene, hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå