Lemonbarley Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Longhorn build 4015, Milestone 5? Testa en stund LH 4008, funket greit etter en del tweaking. LH 4015 mer stabil kanskje? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 longhorn er jo ikke kommet ut enda så du har det ikke Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 longhorn er jo ikke kommet ut enda så du har det ikke beta da din dust Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 longhorn er jo ikke kommet ut enda så du har det ikke beta da din dust Nesten helt riktig; alpha Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 longhorn er jo ikke kommet ut enda så du har det ikke beta da din dust den er ikke kommer ut dust, tufs, hengeromper, hore dessuten er dette warez og ikke lov Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 longhorn er jo ikke kommet ut enda så du har det ikke beta da din dust den er ikke kommer ut dust, tufs, hengeromper, yrkeskvinne dessuten er dette warez og ikke lov Eh hvor gammel er du da :-? Spurte faktisk om det var noen som hadde testet LH 4015, ikke om det var lov eller ikke, så spar deg for slike "gullkorn". Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har ikke fått testet den dessv. Men HER kan du lese om den samt sjekke ut noen bilder... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 longhorn er jo ikke kommet ut enda så du har det ikke beta da din dust den er ikke kommer ut dust, tufs, hengeromper, yrkeskvinne dessuten er dette warez og ikke lov Herregud mann...eller skal jeg si gutt (for du er pokker meg ikke over 13-14...hvis du er det, er dette enda verre ). Først kommer du med usakligheter, og når du får bittelite kritikk kommer du med masse useriøse forsøk på og forsvare det patetiske utspillet ditt. Voks opp og lær deg litt folkeskikk, og spar oss for de "wannabe moderator" utspillene dine også! Lenke til kommentar
kip Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 jeg holder på å teste det nå! Har desverre bare hatt det på maskinen i to (2) dager så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg så spesiellt mye om det.... Men, jeg har ikke merket noe verre ustabilitet i det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå