Totenkopf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Har noen andre fått prøvd den nye Litagoen (sjokolademelk med mokkasmak)? Plukket opp en kartong i dag, men klarte ikke mer enn et par slurker før jeg måtte kaste inn håndkleet. Den smakte mildt sagt forferdelig. Endret 5. mai 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er helt enig. Kjøpte en i går. Min første og siste. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg så en reklame et sted for Litago med kokosbollesmak.. Begge delene hørtes uansett dritstygt ut. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Kokosbollesmak? Haha, den må nesten prøves. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kokosbollesmak? Haha, den må nesten prøves. Fåes dessverre kun på bestemte undervisningssteder Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kokosbollesmak? Haha, den må nesten prøves. Fåes dessverre kun på bestemte undervisningssteder Hmm, hvordan fungerer det? Er den kun tilgjengelig i en begrenset periode og kun solgt på enkelte skoler? Endret 7. mai 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kokosbollesmak? Haha, den må nesten prøves. Fåes dessverre kun på bestemte undervisningssteder Hmm, hvordan fungerer det? Er den kun tilgjengelig i en begrenset periode og kun solgt på enkelte skoler? Korrekt Den er ganske grei, men jordbær og sjokolade banker den lissom Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mokkasmak? Aldri likt mokka, spesielt ikke mokkabønner (møkkabønner for oss med god humor ), så tror neppe jeg vil smake denne. Synd de fjerna Banan-Litago btw! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Den nye kartongen var i allefall grisestygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå