Petter Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 jeg fikk endelig solgt mopeden min idag det var 15000 som kommer veldig godt med når jeg skal kjøpe bil.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Best for deg at du skal ha BMW ! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Uff. Hvis du kjøper deg volvo eller no sånn dritt skal jeg drepe den. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Neida blir nok ikke noe volvo. tenkte på en golf av alle ting. grunnet. grei motor( jada bare 1.8liter) og meget god å bytte annlegg i.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Best for deg at du skal ha BMW ! Selvfølglig skal han ikke ha noen kebabtralle. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Neida blir nok ikke noe volvo. tenkte på en golf av alle ting. grunnet. grei motor( jada bare 1.8liter) og meget god å bytte annlegg i.. Det er gutten sin det, gratulerer. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Volvo er ca. 17 ganger tøffere en BMW. Gratulerer med penger, og snart ny Golf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå