Bone Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heisann! Trenger nye sommerdekk til bilen min.. hvor kan jeg kjøpe det nokså billig? Kan man kjøpe brukte? Er det noe lurt? Hva vil prisforskjellen ligge på, ca!? Jeg har en Hyundai Coupé FX, 1997 modell.. Har ikke noe særlig "peil på bil" (og heller da dekk), og bruker bilen kun fra "A til B" .. Bor i Oslo-området! Håper noen kan hjelpe!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Prøv dekkonline.com. Prisene du får opp her er inkl moms, toll og frakt til døra di. Jeg fikk mine på ca 1 uke, og da var påskedagene med. Velg litt kvalitet, prøv med valget "De 6 premiummerkene" i søkebildet. Sjekk at laste- og hastighetsindeks er tilstrekkelig, i tillegg til dimensjon (fra vognkortet, eller annen dimensjon med samme rullediameter +/-5 %). Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ikke kjøp gamle dekk. et tips fra kjørelæreren min. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal du ha nye felger eller bruke de samme? Dersom du bruker de samme felgene blir det billigere. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Takker for tips! Skal sjekke ut nettstedet! Jeg tenkte vel mest på bare dekkene.. og beholde felgene! Noen grunn til at jeg skulle ha skiftet ut felgene også? Må vel på en stasjon for å få fikset det, men.. mye koster sånn? Sånn ca.. blir vel billigere uansett!? Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 På dekkonline.com finner du også "Montasjepartnere" som du kan søke opp med avstand fra ditt postnummer, med oversikt over priser etc. For noen av disse kan du bestille dekkene levert direkte dit. Regn med 100-200 pr hjul for av/på dekk + avbalansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå