Krissern_ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heisann Skal skaffe meg en ny gitar snart og lurer på om jeg skal gå for en gitar med USB utgang. Snakker om en av disse to: denne eller denne Det jeg lurer på er om det er dårligere lyd og mye latency og lignende når man kobler gitaren til PCen på denne måten? Er det bedre å bare bruke en vanlig forsterker? Takk^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Utan å nokon gong ha testa ein slik vil eg likevel tørre å gi deg dette rådet: Ligg unna. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Hmm =/ Er dette pga lydkvalitet eller hva? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Utan å nokon gong ha testa ein slik vil eg likevel tørre å gi deg dette rådet: Ligg unna. enig.. det "høres" ikke bra ut.(ordvalg ) edit: USB og lydkvalitet går skjeldent hånd i hånd.. Endret 5. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 er det ikke en vanlig gitar som man kan koble til pc'n med usb? jeg skjønner ikke poenget. altså man kan jo koble en gitar til pc'n ved bruk av minijack overgang, ikke noe stress det. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Allright... Da går jeg for en vanlig gitar da Takk for hjelpen Kan dere forresten anbefale noen gitarer? Helst under 3000 og som skal inneholde tuner, forsterker og gitar selvfølgelig Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 en startpakke, hmm. er ikke så god på det. sikker på at en musikksjappe nær deg har noen tilbud på slikt. personlig bruker jeg ofte Musikkbørsen hvis jeg skal ha noe. mest fordi jeg bor nær en musikkbørs butikk, vet ikke hvordan de er å handle med over nettet. tror de har noen squier pakker til rundt 2-3 tusen. eksempler: 184020 og 184015. dette er artikkelnummeret du må søke på fra siden dems, får ikke direkte link Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Om USB er bra kommer vel an på hva som sitter inni gitaren? Jeg bruker USB til å ta opp, men har en Zoom H4 mellom instrumentet og PC-en. Ps: hvis du har tenkt å kjøre gitaren rett i lydinngangen på PC-en og bruke et standard gratis opptaksprogram så kommer lyden til å bli så fæl at du nesten kan ta opp med mobiltelefonen isteden ... Du må ha et brukbart lydkort (trenger ikke å være dyre greiene, men må jo være tilpasset lydinnspilling) Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det virker mest som et salgstriks myntet mot folk med lite peiling. Vil tro det er en dårlig sammensatt gitar, med dårlige pickups. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Dere som kan dette... Hva synes dere om denne ? Endret 11. mai 2009 av Krissern_ Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sikkert like kurant som andre gitarer i den prisklassen. Selv ville jeg spytta inn 2k til og kjøpt en Fender Mexico fra eBay elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå