blueman Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg sitter nå på en windows ME pc med adsl fra bluecom, har også 2 andre som kjører 2000 som er likt koplet til switchen i nettverke. ADSL-modemet--------)i uplinken i switchen-------)så resten av pcene. Win 2000 får bluecom iper men kommmer ikke på internett, me finner de andre pcene i nettverke. Jeg gikk ifra 384 til 704, kan det ha noe å si siden at sluttet det å virke uten at jeg hadde gjort noe? Jeg har 2 win 2000 der ingen av internettene virker så jeg synes at det er litt rart. Hjelp meg Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hihi, kan det ha noe å si med hvordan de er koblet? (noen porter kan være døde eller noe?) Ellers høres det veldig ut som om du ikke har satt opp win2k riktig =) Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har du kjørt ipconfig i cmd? (/release og /renew)? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Dra ut strømmen på Switchen i 20 min. Hadde samme problemet med en UNEX switch. Fikk ny IP fra BlueCom, noe som fucket opp rutingtabellen i switchen. Står faktisk i bruksanvisningen til Switchen. Alle vil få IP da dette er broadcast request. men etter dette så bare stopper det opp. Prøv og gi meg en tilbakemelding Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 1. Sjekk at DSL lyser i modemet. 2. Start meny, run, cmd, ipconfig /all. Se om du får IP fra bluecom. 3. Ring support og klag, hvis du fortsatt ikke finner ut av det. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 1. Sjekk at DSL lyser i modemet.2. Start meny, run, cmd, ipconfig /all. Se om du får IP fra bluecom. 3. Ring support og klag, hvis du fortsatt ikke finner ut av det. Se over Alle maskinene får IP... Står på min enda jeg *Ler* Og nr er 81533222 Lenke til kommentar
the-king Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Problemmet er nå løst, feilen var at de oppgraderte speeden fra 384 til 704. Og det virket sånn helt uten videre nå. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå