LysDiode Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei! Man har jo diverse vifter som blåser luft inn i kabinettet, men har noen vurdert en vifte som blåser ut? Noen her som tror det ville vært en god ide? Mvh Meg Lenke til kommentar
roony1974 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ja det er ikke bare en god idè men det ville være uheldig for luftstrømmen å ikke ha noen vifter til å suge ut varmluft. Er vanlig at det er minst en vifte som blåser ut via strømforsyningen, enkelte kabinett har også ekstra vifte for å suge ut varmluft fra cpu direkte. Er også vanlig på skjermkort med utblåsing av luft. Gemerelt anbefales det flere vifter til å blåse inn enn ut for å gi litt overtrykk i kabinettet. Hei!Man har jo diverse vifter som blåser luft inn i kabinettet, men har noen vurdert en vifte som blåser ut? Noen her som tror det ville vært en god ide? Mvh Meg Endret 6. mai 2009 av roony1974 Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Slik som jeg har fortstått det er det vanligst å ha innsug fremme, og utsug bak. Personlig har jeg en 12cm vifte fremme, og en 8cm vifte bak, pluss strømforsyning og skjermkort som begge fungerer som et utsug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå