Gjest _Guest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er en gutt i sjuende, som har lyst til å bli sammen med ei jente i klassen. problemet er at jeg vet ikke om hun liker meg, og at jeg er litt redd for å spørre, grunnet at det er noen i paralellklassen som er eksperter i å mobbe folk som driter seg ut. en av disse er "vennene" hennes, dvs de hun henger sammen med i friminuttene. Det verste som kan skje hvis jeg spør henne om jeg har sjangs på henne, er at jeg får et nei, og blir dritt ut av resten av trinnet. Jeg har ikke hatt noen forhold før, så jeg vet ikke hva som skjer hvis jeg får et nei, men jeg har mine tanker. Jeg prøver å snakke med henne når jeg kan, og det virker som om hun viser litt interesse for det jeg snakker om. Hvordan, og når bør jeg spørre henne om sjangs, uten å bli mobbet av mobberne? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Spørre om sjangs? Dummeste du kan gjøre. Begynn og vær litt med henne på fritiden og er det noe der så merker dere det. Lenke til kommentar
Gjest _Guest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Spørre om sjangs? Dummeste du kan gjøre.Begynn og vær litt med henne på fritiden og er det noe der så merker dere det. Problemet er at vi bor en halv mil fra hverandre, og dansing dominerer fritiden hennes. annet enn det vet jeg ikke, så jeg tror det vil virke dumt å ringe på og spørre om hun har lyst til å komme ut... Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syns hovedskriften er litt misvisende Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, ja, jeg tolket den litt annerledes enn TS' intensjon. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hehe, jeg syns det virker som om du er en veldig moden gutt for alderen. Men jeg ville tatt sjansen! Jeg husker så utrolig godt da jeg gikk i 7. klasse og jeg lot sjansen gå fra meg, og hun ble sammen med en gutt hun egentlig ikke likte så godt. Hun sa faktisk at hun likte meg bedre.. haha! går i 2. på vgs nå foresten, så er en stund siden da. Men jeg sier deg en ting: Ikke tenk for mye, du kommer til å ende opp med å ikke gjøre det fordi du grubler for mye. Bare kjør på, det er bedre å ha prøvd enn å ha følelsen av at du ikke turte. Endret 5. mai 2009 av Phase Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Start med å ta kontakt med henne på nettby, facebook, msn o.l. Spør om vanlige ting som f.eks "Hva skjer?", "Hvordan går det?" eller "Hva skal du i dag da?" . Husk at du ikke må være altfor innpåsliten. Da kan hun bli irritert hver gang du snakker med henne. Et lite tips er å smile og se litt på henne i timene, få øyekontakt, men ikke stirr. Etterhvert når dere har blitt litt bedre kjent, kan du spørre om dere kan møtes, men husk at du ikke må gå i "vennefella". Altså at hun ser på deg som en bestevenn og derfor ikke vil bli sammen med deg. Det finnes masse guider på nett, du virker ganske moden og smart for alderen så du skal nok klare å forstå hva du burde gjøre gjennom guidene. Søk på google etter "How to get a girlfriend", "How to get a girl to like you" og lignende, er mye hjelp og få der. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. På bakgrunn av dette forsvant ’1’ innlegg, samt ’3’ svar på slettet innlegg. Kommenter og debatter, men på en saklig og skikkelig måte. Privat småprat skal skje andre steder. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 hihi meget bra overskrift ja:P men du virke moden og tøff tviler på at du trenge hjelp:P det ordne seg sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå