Choo Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hei Jeg har et creative geforce 4 ti4200 64ddr. Etter at jeg klokka det litt, kanskje litt for mye, så får jeg en VELDIG irriterende lyd fra vifta, som om noe kommerborti, den bråkte ikke noe før, men nå trenger denne ene lyden gjenom alle de andre lydene fra maskina, noen som vet hva jeg kan gjøre? Mvh André. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 1. Ny vifte? 2. ev prøv å rense vifta... 3. Nytt skjermkort.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Er nok ny vifte som må til ja kan du se om det er noe som er smelta på vifta eller noe som er i veien? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 løsning: skaff deg en Zahlman passiv kjøler, virker litt dyrt, men den varer i årevis og kan brukes på dine kommende skjermkort også... vifter vil nok bli et problem for alle skjermkort i laaaang tid fremover, i allefall for raske 3d-kort... så gjør en engangsinvistering og vær kvitt problemet... evt prøv å få tak i en brukt... microplex.no har i allefall... koster 260.- der... Lenke til kommentar
Choo Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Ooki! Men, hvordan renser jeg vifta? stikker en q-tip inn og snurrer? Om jeg kjøper en ny vifte, er det vanskelig og ta av/på gammel/ny vifte da? Å hvor finner jeg lim eller hva jeg nå bruker..? mvh André. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå