MrBBs Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei, skulle skaffet meg ein grei cpu kjøler til tørris bruk, skal monterest på socket 775, noken som veit kor ein får kjøpt slike på nettet? eller om det er noken ein eventuelt kan spørre om det hadde orket å ta seg tid til å lage noke slikt? Hadde vert supert med respons Mvh Oddbjørn Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei, skulle skaffet meg ein grei cpu kjøler til tørris bruk, skal monterest på socket 775, noken som veit kor ein får kjøpt slike på nettet? eller om det er noken ein eventuelt kan spørre om det hadde orket å ta seg tid til å lage noke slikt? Hadde vert supert med respons Mvh Oddbjørn Hei, ser ingen som svarte deg, men hvis du lurer på det fremdeles, prøv å se på XtremeSystems forumet om hvem som lager slike rør og prøv å sende dem en PM. Det kan være kinping og little devil (husker ikke de riktige navnene). Også følg med på bruktmarkedet, det er der jeg fant min Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Fikk kjøpe en av "Det dvergiske kaffebord" så alt er ordnet nå trenger bare tørrisen tho, eller NL2 men det blir får hardcore til å begynne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå