Bikkebakke Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lurte berre på ein ting: I Noreg er det lov å ha 0,2 i promille for å køyre bil, men kor mykje må ein drikke for å få det? Er det ein halvliter eller mindre eller kva er det? Er russ og hadde vore fint å vite.. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er ikke lov å ha promille når du kjører. Men du slipper vel kanskje unna viss du har under. Uansett så skal du vel ikke ta mer enn en halv pils før du gjør utslag. Gjør oss andre en tjeneste, ikke kjør med promille.. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det ikke en lettøl som regnes som "akkuratt innafor"? Jeg vet ikke, men er dette jeg har hørt. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, har ikkje billappen, så trur det blir uaktuelt å køyre sjølv... tenkte mest på dei andre kompisane mine som gjer det... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvor mye det tar å nå 0,2 i promille avhenger av mange faktorer. Høyde, vekt, kjønn, dagsform, matinntak osv.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 0.2 i promille er ingenting, kan ikke ta en øl engang Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Uansett om man er stor eller liten, så kan man ikke ta mange slurkene før det går over 0.2 promille. Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du kan få utslag av å spise nystekte boller, så tror ikke du eller kompisene dine bør gamble på å drikke før dere kjører. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 0,2 er en grense satt for å hindre at folk som ikke egentlig har drukket alkohol (hostesaft, munnvann eller noe sånt) skal bli tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå