Raz Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 ..noen som har prøvd det og klart det? Takk! Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 er vel bare å drille ut naglene. husk å ta ut all hardwaren før du begynner å drille og rengjør kabinettet for alt metallrusk etterpå Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Tenkte på det når jeg skulle sage ut nicket mitt der (Ho-Man) men fant ut at jeg gadd det fint lite.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ja det går ann, men da må du bruke en drill til å borre ut popnaglene... Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 hva er er best til å feste det igjen etterpå da uten at det ser helt bomba ut? tenkt litt på det med mitt også, men vet ikke helt hvordan det ser ut etterpå Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Da setter du bare inn nye popnagler,så ser det likt ut som det var...bare pass på å borre fint! Skal du bare kappe noe er det nesten enklere å bare ta ut alt hardwaren og skjære sånn som det står, det gjorde jeg.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 trenger ikke ta ut hw. bare hold en støvsuger til å støvsuge opp alt sponet som måtte komme. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 En støvsuger får ikke opp alt, det er lurest å ta ut all hw'en! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Ta ut all hardware'n er bare stress. Sett kabinettet på bordet opp ned, så detter alt metalle ned på gulvet. Så hjelper man til med en støvsuger. Trenger ikke være _så_ vanskelig at man må ta ut ALL hw'n.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå