Gå til innhold

pris på brukt PS2.

Anbefalte innlegg

hei :) en venn av meg har 2 ps2.den ene er den første og den andre er slim.

og han har ca.30 spill og lurte hvor mye han får for det hos gamestop eller spaceworld.

pris for hver PS2 ca.

pris for hver spill ca.

noen som vet, sier takk til alle svar!!! :D

Endret av 50rus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På gamestop så får du rundt 150kr for ps2. Det er pga den kampanjen de hadde litt før jul der man kunne bytte inn en ps2 og få xbox 360 billigere. Så de har mange av de på lager. Jeg var på gamestop for 1måned sidet for å levere inn min ps2 og jeg fikk 130kr for den så jeg droppa det. Tviler på at prisen har forandret seg så veldig mye.

Veldig usikkert hvor mye du får for hvert av spillene. Det kommer an på hvor mange de har på lager. F.eks de mest kjente EA tittlene som fifa, nba, nhl osv får du veldig lite for. Når jeg leverte inn de fikk jeg bare 5kr for mange av de.

Så er utrolig vanskelig å si hvor mye du får fordi det er avhengig av hvor mange av de spillene som er i omløp hos gamestop butikkene.

Lenke til kommentar
Veldig usikkert hvor mye du får for hvert av spillene. Det kommer an på hvor mange de har på lager. F.eks de mest kjente EA tittlene som fifa, nba, nhl osv får du veldig lite for. Når jeg leverte inn de fikk jeg bare 5kr for mange av de.

hva er da vitsen? hvorfor ikke bare gi det til noen småsøsken av noen venner eller noe... :roll:

Lenke til kommentar

Hva du får for spillene er veldig forskjellig, alt etter hvor populært spillet var, og hvor mange eksemplarer de har inne. Gamestop her tar ikke engang inn sports spillene til EA. Mens Mortal kombat fikk jeg 325 (!) kr for.

Lenke til kommentar

Ja det stemmer. De har en slags liste med spill de har og pris på det. Husker det kom en fyr inn i butikken og skulle bytte spillet mot cash, men fikk: Nei. Hvorfor ikke spurte gutten. Fordi vi ikke ha det. Kjiiiiipt...er jo ikke sikkert du får solgt alle spillene heller da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...