Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til kjøp av felg og dekk

Anbefalte innlegg

Nå nærmer sommerferien seg og sommerdekka er snart utslitte. I og med at jeg har standard 15" stålfelger med kapsler som ikke ser særlig pent ut så tenkte jeg å smelle til med nye felger samtidig.

Saken er at jeg ikke er helt inni felg/dekk markedet så om noen har noen tips til stilige felger til en Mercedes C-klasse w202 1996 modell? De bør helst ikke se heeelt jallainnvandrer-aktige ut, men heller ikke så veldig originalt heller.. Eller så vet jeg det finnes en del fine originale MB felger, men disse er vel ganske vanskelige å få tak i? Eksempel..

Vil helst ha 17" størrelse og prisen må ikke være alt for høy da jeg bare en student :p Men maks rundt 1500 per felg..

Til slutt noen linker til forskjellige nettbutikker som er seriøse?

Takker for all hjelp :)

Endret av W202
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvis pris er viktig for deg, kan du se erter brukt på finn.no. Mye fine felger her, både originale MB og andre. Regn med at prisen på 17" dekk er noe høyere enn 16" når disse må skiftes. Regn også med dårligere komfort når du går fra 15" til 17", for å beholde rullediameteren vil "høyden" på dekket reduseres med 2.54 cm, og bilen vil bli hardere.

Lenke til kommentar

Oi har glemt denne helt..

Siden jeg har brukt noen penger på å komme meg hjem i helga for å være med på litt russefeiring så må jeg nok utsette felgkjøpet litt.. :p

Men det gir meg bare mer tid. Noen som vet om noen nettbutikker som har felger? Trenger ikke være MB felger :)

Ville det lønne seg å heller gå for 16" med tanke på kjørekomfort? Jeg kjører sjelden på grusveier, men er jo en del hull i veiene her i Norge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...