Gå til innhold

[Løst]hjelp til kjøp av trådløst nettverkskort

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vært plaget med at de trådløse nettverkskortene jeg har hatt på mine 2 siste maskiner. Det første jeg hadde på forrige pc sluttet bare å fungere etter 2 uker, det jeg hadde etter det var mega bra , d-link rangebooster. Jeg fikk ny maskin for litt over en uke siden, og når jeg skulle innstallere d-linken på den, så får maskinen 0 kontakt fra nettverkskortet, så virker som nettverkskortet har blitt ødelagt eller vært i kontakt med en overflate som den ikke burde. Etter dette kjøpte jeg et kort på en lokal butikk. Dette kortet fungerer helt fint for å surfe med, men ved spilling så får jeg enten "høy ms" eller "connection interupted". Har prøvd alt mulig for å få dette kortet til å fungere nå. Når jeg sjekker pingen med bruk av ledetekst / command line, så har jeg 76ms på www.google.no, men den får store problemer ved spilling.Lurer på om dette kan ha noe med at kortet står helt inntil grafikkkortet mitt, som kanskje avgir for mye varme?

Uansett, jeg har prøvd mye men får ikke dette kortet til å gi meg det jeg ønsker av det. Så ønsker å kjøpe et nytt. Er det noen som kan anbefale et trådløst nettverkskort?

Jeg sitter ca 7-10 meter fra routeren, så hvis det har "rangeboost" så hadde det vært svært bra. Og hvis det er mulig at uttaket hvor den skal sitte på hovedkortet ikke er av den "lille" typen. (har ingen annelse på hva dette heter :\ )

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...