DaChronix Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 lurer på om 2stk. 256 ddr brikker er bedre enn 1 512 brikke da jeg ser at det brukes 2stk 256 brikker istedenfor en 512 brikke ?! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Det spørs om du har dual DDR hk...hvis du har det er det best med 2x256MB men på et hk uten dual DDR er det bare litt bedre men det er så lite at man ikke merker det... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva med å kjøpe 2x 512? Dem er jo svinbillige for tiden... ikke som da jeg kjøpte mine til dobbel pris av idag :x :x Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Det er det samme som med 2x256 brikker men det som er hvis du kjøper 2x512 brikker, er at det blir større sjanse får å bli feil i ramen...jo mer ram man har, jo større sjanse er det for at det blir feil... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva med å kjøpe 2x 512? Dem er jo svinbillige for tiden... ikke som da jeg kjøpte mine til dobbel pris av idag :x :x Eh... I mine tidlige data-dager var det billig når man betalte 100,- pr. MB ram. Husker tidene da en 8MB ram brikke kostet 800,- på PS data... :wink: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva med å kjøpe 2x 512? Dem er jo svinbillige for tiden... ikke som da jeg kjøpte mine til dobbel pris av idag :x :x Eh... I mine tidlige data-dager var det billig når man betalte 100,- pr. MB ram. Husker tidene da en 8MB ram brikke kostet 800,- på PS data... :wink: Ja, det var tider det... men jeg snakker om like før jul... 8) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hva med å kjøpe 2x 512? Dem er jo svinbillige for tiden... ikke som da jeg kjøpte mine til dobbel pris av idag :x :x Svarer seg alltid og se ting litt an Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Det er det samme som med 2x256 brikker men det som er hvis du kjøper 2x512 brikker, er at det blir større sjanse får å bli feil i ramen...jo mer ram man har, jo større sjanse er det for at det blir feil... hvordan feil da ? og ja skal nok ha 2x512 med Asus A7N8X Deluxe hadde jeg tenkt =) Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 lurer på 2 x512 selv.. mer ram man har, jo større sjanse er det for at det blir feil...er litt logisk da.. har du f.eks to pc'er er sjansen dobbel for at noe skal gå galt ..... kan ikke tenke sånn vet du. eneste har hørt at 512 er vanskligere å klokke om du skal det. bruker de dårligere kvalitet tro? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det er mange som kjøper seg 1GB med ram som opplever at pc'en jobber treigere og at de får mindre poeng i 3dmark o.l. får også feil i memtest86...vet ikke helt hvilke feil som oppstår men det kan være konflikter o.l. har ikke mer enn 512 selv...så jeg har ikke fått testet det. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 du skal ha veldig spes hk for å ha plass til 256 eller 512 forskjellige rambrikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå