vstana Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er ditt første tv-minne? hvilket programm var det og når gikk det? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tror nok det var serien "Dyrene i reveskogen" som ble sendt på nynorsk () og den beryktede Mr. Hickup.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Here comes. Om det var film eller serie husker jeg ikke, men det var engelsk tale med norsk tekst. Jeg hadde ikke lært meg å lese , så jeg forstod ikke hva teksten var for noe. Og så var jeg dødsimponert over at mora mi kunne fortelle meg hva de sa på tv'en Det var rakkerungene. Husker så jævlig godt gutten med antennehåret Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Batman, TV-serien, Serien ble sendt på NRK vinteren 1990. Husker jeg elsket når de slåss, så kom det sånne bilder POW, BOOM haha, Fant ikke no bilder fra google da, det som er litt rart er at jeg fortsatt er Batman fan hmm,. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Batman, Olsenbanden, Rakkerungene og MacGyver! Globus2! Ah, det var så interessant det. Tror det var det programmet som gjorde at jeg fikk interesse for dokumentarer og vitenskap etc. Glemte nesten huset med det rare i! Endret 6. mai 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tro det eller ei men d var faktisk tippekampen på NRK fra England.. NRK var den eneste kanalen vi hadde/kunne ha. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 A-team og airwolf er det jeg husker best fra barneskolen, første minne vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Husker best Macgyver. Spurte papsen konstant om oversettelser o.l. Ellers så var det et program på barne-tv om en lubben dame som hadde en sjiraff i huset. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ellers så var det et program på barne-tv om en lubben dame som hadde en sjiraff i huset. Portveien to med Sjiraffen Raffen det Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 A-team og airwolf er det jeg husker best fra barneskolen, første minne vet jeg ikke helt. Airwolf var det ja :love: husket ikke navnet på det! Pleide å se på det i barnehagen... vi kalte det bare "det svarte og hvite helikopteret"... haha A-Team og Airwolf... <3 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tro det eller ei men d var faktisk tippekampen på NRK fra England.. NRK var den eneste kanalen vi hadde/kunne ha. Jeg har lyst å si kalle klovn, men av en eller annen grunn så tror jeg nok at det er mer sansynlig at tippekampen og opplesningen av resultatene kommer før kalle klovn. Siden tippekampen ble sendt før barne-tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå