Manet Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har lastet ned og installert Windows 7 RC. Jeg installerte nettverksdriver fra cd og gikk alt fint, bortsett fra at pc'en ville ikke finne nettverkskortet mitt! Jeg prøvde å installere en driver som visstnok skal være for vista (var det ikke slik at vista drivere fungerer på w7?), men uten hell..... What to do? Jeg har forresten ikke mulighet til å kople til via kabel. Håper noen kan hjelpe meg med å få internett på w7 pc'en min! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Windows 7 RC støtter ikke alle drivere enda! Så det er ikke sikkert det støtter din driver før om en god stund Edit: la7dfa.com - Sier du kan bruke Vista drivere noe jeg ikke viste. Endret 5. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Manet Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Njaaaa... mjaa ok. Jeg trodde win7 skulle ha all driverstøtte fra vista fra start... Kjipt.. men ok jeg kan vel leve med det en liten stund til. evt. kjøpe et nettverkskort som fungerer på win7 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Win7 bruker vistadrivere. Legg inn drivere for hovedkort og wi-fi så burde det fungere. Lenke til kommentar
Manet Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Nå har jeg prøvd meg en stund og kommer ikke videre. Jeg finner ikke riktig Hovedkort. Hilfe hilfe! Takker tusen ganger for hjelpen så langt Edit: CNet CWP-854 nettverkskort og ASUS M3A78-T hovedkort Endret 5. mai 2009 av Manet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Last ned SIW og la den finne navnet på det. Du hadde det ok så jeg nå. Endret 5. mai 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Manet Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vet ikke hvor hodet mitt var da jeg formulerte forrige post. Jeg har fått riktig installasjon til netverkskortet, men pc'en gjenkjenner det fremdeles ikke. Jeg vet ikke hvilken driver jeg skal laste ned for å få det til.. sånn. Der var problemet og spørsmålet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Har du CD som fulgte med hovedkortet så sett den inn og installer drivere. Hvis ikke kan du gå på http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-no WLAN driver her: RT2561 er fra chipsetprodusent. Endret 6. mai 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Manet Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 CD'en kan ikke leses av operativsystemet, men jeg jeg kom inn til filene når jeg åpnet cd'en. Prøvde å installere det som var der, men til ingen nytte. Prøvde også å installere ting fra linkene du ga, uten hell... Jeg tror jeg driter i internetten på den enn så lenge. Kan prøve å kople den direkte til internett via kabel senere bare for å teste det og. Ellers bør jeg vel se etter nytt nettverkskort, da w7 sikkert blir operativsystemet jeg kommer til å bruke i tiden framover.. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå