vstana Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Prøver å finne noe morsome klipp så noen spørsmål. Hvem/hva får deg til å skru av TV’en? Har du noen gang blitt skremt av norsk tv-underholdning? Har du noen gang blitt sint? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hva får meg til å skru av TVen? Et enkelt svar; Sonen på TV2 Klokken 3 om natta Har du noen gang blitt sint? Svaret; Blir ofte frustrert og forbannet, om ikke sint når jeg ser elendige reklamer på TV som ikke fungerer til noe annet enn å irritere. Endret 5. mai 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 En film som blir avbrutt av reklame -> nyheter- > reklame -> været -> reklame... ( tvNorge feks. ser ikke filmer der lenger.) Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvem/hva får deg til å skru av TV’en? Dårlige programmer/reklame Har du noen gang blitt skremt av norsk tv-underholdning? Ja, feks sånne programmer hvor det står en kar og preiker i lang lang tid om at man kan vinne en premie, og at oppgaven du må gjøre er så sjukt lett... -_- Har du noen gang blitt sint? Samma som over Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 er enig med den, Stonescream. Tv3 og Tv norge får meg til å avbryte filmen og laste den ned eller låne/leie den. Tv2 er flinke til å ikke avbryte for ofte Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) auda.. skal vi se.. noen av programmene: -Hotel Cæsar -Farmen -Paradise Hotel -Fornemmelse for mord -TV-kanlen "Fem" -Gudtjeneste på NRK. -TV-kanlen "NRK Super" -Melodi Grmpi -Melodi Grampi jr. -Olsenbanden jr. -Enkelte reklamer etc. etc. etc. nå skal det sies at det ikke er alltid jeg slår av TV-en, men samtlige av nevnte fremkaller lynraske reflekser til å trykke på mute eller skifte kanal. er enig med den, Stonescream. Tv3 og Tv norge får meg til å avbryte filmen og laste den ned eller låne/leie den. Tv2 er flinke til å ikke avbryte for ofte Virker nesten som de oppfordrer til piratkopiering.. edit: HAT Endret 5. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Charterfeber, meste på NRK, programmer om religion, tro, ideer. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det må vel være så fort Cramer braser inn døra til Jerry Seinfeld... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg så mye på TV før, men nå blir det kun Smallville, Lost og Supernatural på nettet. Fikk nylig Riks-TV, men det blir ganske lite tv-titting selv nå. Har TVn på når jeg sitter foran dataen og følger halveis med nå enkelte ting, men er egentlig fint lite interessert i noe som helst. Synes kvaliteten på de aller fleste programmene har falt drastisk de siste årene. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hva som helst som krever at jeg skrur den av Kan være at jeg må bruke tven til xbox/ps3/wii, eller at noen spør om å få det stilt og ha av tven. Er like "lite" underholdning i TV som laptop, som jeg har 24/7 når jeg er hjemme. EDIT: Forøvrig enig i det siste thecrow sa, er ikke svært interessant det som er på tven til dags. Endret 6. mai 2009 av golemm Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) gudstjeneste, vålengakamp, lost og nils johan semb får meg til å skru av tv'en..... en jævlig gjeng.... Endret 6. mai 2009 av mac_gyver Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fotball, Seinfeld, Torsdag kveld fra something, Grosvold, Tabloid (+ sport versjonen), vintersport, alt med Dorthe, Anne-Kat Hærland, Dagfinn Lyngbø, Nils Vogt, Tommy Steine, Bjørn Sunquist og Bye & Rønning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå