Patz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Når man bestiller originaldeler hos bilforhandleren (BMW), kommer det da fraktkostnader i tillegg? Eller er frakt gratis da forhandleren får faste leveranser med deler? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Når man bestiller originaldeler hos bilforhandleren (BMW), kommer det da fraktkostnader i tillegg?Eller er frakt gratis da forhandleren får faste leveranser med deler? Det vet jeg ikke, men har du sjekket ut www.gsbildeler.no? Her får du også originaldeler, muligens billigere enn direkte fra forhandler. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Har sett på både Scheidmann og GS, men da det er mest smådeler jeg skal ha ser jeg at det faktisk blir billigere å bestille fra BMW, dersom de ikke tar fraktkostnad. Noen som vet om de tar betalt for frakt av deler hos BMW-forhandlere? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan du ikke bare ringe å høre? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 I de fleste tilfeller så betaler du ikke frakt, da denne ofte allerede er kalkulert inn i et skjult fraktpåslag i prisen du får oppgitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå