Wackowacko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har lyst å begynne med litt fotografering, og ser at på en lokalbutikk hvor jeg bor seller de Nikon D40 til 1999,-. Er det greit å starte med dette kameraet for en helt fersk nybegynner? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har lyst å begynne med litt fotografering, og ser at på en lokalbutikk hvor jeg bor seller de Nikon D40 til 1999,-. Er det greit å starte med dette kameraet for en helt fersk nybegynner? Jeg sier såklart et soleklart: Ja https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1106004 1999,- er en kanonpris. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har lyst å begynne med litt fotografering, og ser at på en lokalbutikk hvor jeg bor seller de Nikon D40 til 1999,-. Er det greit å starte med dette kameraet for en helt fersk nybegynner? Ja! Det er et veldig godt tilbud. Det begynner å bli litt gammelt nå, men tar selvsagt akkurat like fine bilder som når det var nytt. Enkelt i bruk med lett forståelige menyer. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er selv eier av D40 og trives godt med det kameraet. Det var mitt første steg inn i fotoverdenen og passet godt for min del. Det viktigste er vel at du er komfortabel med kameraet, da spesielt grepet. Jeg tror det aller meste er like bra for en nybegynner, forutsatt at man tar seg den tiden det tar å lære noe nytt. Et godt kjøp! Lenke til kommentar
trudel Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Definitivt ja. Kjøpte det samme kamera selv på tilbud, og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det 1999,- med eller uten objektiv? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Billigste D40 i prisguiden er 2790 kr (inkl. moms og 18-55 objektiv), så 1999 kr er et svært bra tilbud. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dersom tilbudet inkluderer kitobjektivet vil jeg også *gjerne* vite hvor jeg kan slå til? Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Opner ny Expert butikk i Ørsta/Volda området i morgen, de har i den forbindelse 5stk D40 med kitobjektiv til 1999,- Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og de går nok i løpet av 5 minutter. Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 D40 er et kjempe kamera. Ikke bry deg om fraværet av fokusmotor, det finnest mange objektiver med innebygget motor. Tilbudet er ekstremt, gå får det. Det er på vei ut. Bruk det mye, prøv og feil. Lykke til om du blir en av de 5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har D40, dette er mitt første speilrefleks. jeg er fornøyd med det ihvertfall, angrer ikke på kjøpet Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Var i den nye Expert-butikken ja. Å de for temmelig fort, så ble ikke noe kamera for denne gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå